wtorek, 27 marca 2012

Na wiosnę dieta cud!

Ale,nie,nie dla mnie,dla portfela.
Gwarantuję szczuplejszy wygląd,zgrabniejsze kształty i pusty środek.Brak gotówki i mniejszy ciężar w torebce!
Dieta do wypróbowania u Kasandry i na stronie tendom.pl :)

Kasandry chyba reklamować nie muszę,wiele z nas może cieszyć się z posiadania jej "wytworków".Ja od niedawna jestem szczęśliwą mamą dwójki uroczych zajączków,uszytych z tkanin,które bardzo do mnie przemówiły.Do tego ich prostota,ciekawy kształt,małe,delikatne dodatki i kicajce do Wielkanocnych dekoracji gotowe.


tendom.pl to strona o której już pisałam,przyznam się bez bicia,że uwielbiam do nich zaglądać.Tyle rzeczy mnie tam kusi.Ostatnio skutecznie skusiły lampiony,które po długiej drodze dotarły do mnie i już zagrzały miejsce.Z taką formą lampionu nie spotkałam się nigdy wcześniej,dlatego tak mnie zauroczyły,połączenie szkła i metalu to duet idealny.Do tego prosta forma i sukces gwarantowany.


W zeszłym tygodniu uroczyście rozpoczęłam nowy sezon pchlich targów :) Udało mi się nawet kupić co nieco,ale o tym innym razem.Dzisiaj pokażę poduszkę,niby nic,zwykłą poduszka,kawałek materiału z Ikea,aleee po pierwsze spodobała mi się od razu,po drugie kupiłam ją od Pań,które jako jedyne miały stoisko z rzeczami hand-made,kilka fajnych poduszek,wałki pod drzwi,patchworki.Ceny bardzo przystępne.A ponieważ jestem zagorzałym zwolennikiem hand-made,nie mogłam obok ich stoiska przejść obojętnie.Myślę,że poduszka dobrze wpasowała się w klimat naszej sypialni.


Pozdrawiam kicajkowo-świecznikowo.Coś czuję,że dzisiaj znów cały dzień spędzę w ogrodzie...wiosna już na całego!


29 komentarzy:

  1. Piękne łupy, ładne te lampiony ale mój faworyt to świecznik
    miłego dnia
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładniusie wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zające są świetne...mam słabość do tego wzoru..rok temu miałam bardzo podobne ale kolorowe...w tym chce czarno-białe ale Wiki mnie do maszyny nie dopuszcza więc czekają...do świąt zdążę na pewno:)))
    A lampiony boskie...musze tam zajrzeć...:)))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zajączki!!! faktycznie z pustym portfelem nie ma po co zaglądać do dziewczyn;) Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zające są boskie. Przed zajrzeniem na stronę się pewnie nie powstrzymam, ale muszę najpierw ze sto razy napisać sobie w zeszyciku: "tylko popatrzę, tylko popatrzę, tylko popatrzę"... ;)
    Też mnie już ciągnie na pchle targi, ale na pobliskim marnie, a ten dalszy póki co nieosiągalny, bo u nas chorowicie i przydomowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne łupy. Z czystym sumieniem mogę się przyznać, że mnie również ciągnie do pchlich targów i ręcznie wykonanych ozdób - pewnie dlatego w moim domu jest mnóstwo wychaftowanych przez mnie róznej wielkości i stylu obrazków. Swoją pasją zaraziłam nawet mojego syna:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Paulinko za wspaniałą prezentacje moich skromnych wytworków ... słowną i fotograficzną bo muszę przyznać, że faktycznie świetnie się u Ciebie wkomponowały ...

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. SAMA TEŻ Z PRZYJEMNOŚCIA OGLADAM WYTWORKI KASANDRY:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak tu ładnie :)) jestem pierwszy raz i bardzo mi się podoba, zostanę na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampiony lux cioteczka!!:)...A kicajce dopełniają wiosnę!!

    ...a mail sie juz napisał?!?!:):)hihi

    Sciski wiosenne!!mua

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz gust. Wszystko mi sie niesamowicie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy tyli pięknych rzeczach bardzo łatwo odchudzić portfel, fajne zajączki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne lampiony :)
    Zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się taka dieta,elegancja i prostota!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. nioooo lampiony cudne !! a ja dziś wsadzałam ziółka :) i przewaliłam ok 100 l ziemi :) ale będę miała bicepsy :) pozdrawiam ogródkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulinko mnie wlasnei też coś kręci by sobei zafundować jaką dietę na odchudzenie portela i na poprawę wisielczego chumorku jaki trzyma mnei od jakiegoś czasu.

    Kasandra wogóle urocze szyje przemioty i ja zawsze jestem pod ich urokiem.

    Czekałam na te lampioniki u Ciebie i się doczekałam. Tak myślę sobie, że fajnie prezentowałyby się w też w nocy na tarasie. Echhh tylko tarasu u mnie brak

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampiony wspaniałe, już zaglądam do sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zajace...ale lampiony sa po prostu boskie!
    Lupy na plus!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zające wielkanocne - prezentują się super , mimo że widziałam je u Kasandry u Ciebie mają jeszcze więcej uroku . Pasują och pasuja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kicaje - planuje uszyć podobne, wg. własnego projektu, ale wciąż brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ah tak, wiosna w pelni ;)

    swieczniki urzekaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zajączki i lampiony :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zające świetne!! Bardzo podobają mi się lampiony i poduszka::) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne lampiony. A zające wprost urocze!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na dietę się zapsuję, a ja też mam te super zające od Kasandry :) ale w innym wydaniu
    ale w każdym mis ie podobają i mogła bym je gromadzić nałogowo!

    OdpowiedzUsuń