sobota, 14 listopada 2009

Prezenty i wyróżnienia




Dziś Elle pisała o prezentach od blogowych św.Mikołajów.O tym jak zostaje obdarowywana wspaniałymi drobiazgami.Nie tylko Elle dostaje prezenty,ale również sprawia je innym.

Muszę się pochwalić ślicznymi serduszkami i woreczkami,jakie dla mnie wyczarowała.
Takie cudowności nawet mi się nie śniły!!!Marzyłam o skromnym woreczku z koroną,a zostałam obdarowana trzema woreczkami i dwoma serduszkami z wydrukowanymi zdjęciami Lenki :)



Wszystkie rzeczy znalazły swoje miejsce.
Woreczek z koroną zawisł w łazienkowym oknie.



A woreczek lawendowy zdobi okno kuchenne :)



Jaką miłą niespodziankę mi tym sprawiła wiedzą wszyscy domownicy,bo gdy tylko otworzyłam przesyłkę wydobyły się z moich ust głośne ochy i achy.

Elle,jestem oczarowana i bardzo zadowolona z przesyłki.Dziękuję Ci bardzo,bardzo mocno za te śliczności i to w takiej ilości!I proszę Cię,nie pisz,że szycie nie jest Twoją mocną stroną,bo pewnie nie tylko ja uważam inaczej.Szyjeś świetnie i bardzo profesjonalnie :)

Chciałąbym jeszcze podziękować innym wspaniałym osóbkom,które obdarowały mnie wyróżnieniami.Dziękuję Dorotko i Dagmarko :* sprawiłyście mi nie lada przyjemność!
Chciałabym nagrodzić wyróżnieniami oczywiście was obie,odbijając je do was :) i wszystkie dziewczyny z blogów na bocnym pasku,po kolei,bo wszystkie jesteście bardzo kreatywne i koleżeńskie.



Pozdrawiam was serdecznie,życząc spokojnej soboty.

19 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś. I to jeszcze przed świętami.
    Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulo :) Cieszę się, że prezenciki Ci się podobają :)

    I gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle czytam o prezentach ,że mnie już mania świąteczna zaczęła ograniać .

    Lubie robić prezenty ...ale jak każdy dostawać również

    Niech Lenka podrośnie kilka cm , a sukienka groszkowa napewno do niej trafi . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka ... ech cudeńka ...

    Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam wieczorową porą

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, bardzo piękne podarunki.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    ajajaj ale tu ktos grzeczny musiał byc,że już prezenty spływają przed gwiazdką :D
    Swoją drogą Elle dla mnie to już mistrzyni "decu-wydruko-szycia" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te prezenty!!! :D ten woreczek z koroną - och i ach i ta reszta :)
    A dziękuje za wyróżnienia :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka ze zdjęciami Lenki są CUDNE.
    Miło dostawać takie cudniaste prezenty...

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. hej kobietko, pięknie tutaj u Ciebie, chciałam się przywitać:) wkońcu i ja tutaj zawitałam:) pozdrowienia
    Ps. Lenka jest coraz piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...czyli udany dzień zaliczyłaś ;)
    Prezenty gustowne a wyróżnienia jak najbardziej zasłużone
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne dostałaś prezenty ,,szczerze Ci ich "zazdroszcze"

    Ellinka czaruje!!!szycie ma w rekach a pomysły niebanalne:))

    gartuluje wyrożnienia i mocno ściskam Was i przesyłam ucałowania od Tobiaszka,ktory stwierdził,ze Lenka bedzie jego siostrzyczka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Imoen,blogowe Mikołajki chyba cały rok pracują :)

    Elle,jeszcze raz dziękuję :*

    Kamilko,Lenka rośnie u rośnie,ale chyba jeszcze trochę jej zostało ;)

    Kasandro,Olu,dziękuję za miłe słowa.

    Alewe,przynajmniej starałam się być grzeczna :P

    Daguś,te ochy i achy jeszcze mi z ust nie zeszły.

    Aagaa,też się nimi zachwycam,Lenka będzie miała oryginalną pamiątkę.

    Majeczko,nawet nie wiesz jak się cieszę,że mnie odwiedziłaś.Zaglądaj częściej,ja już do Ciebie pędzę!

    Penelopo,od jakiegoś czasu mam takie udane dni,aż się boję aby ta dobra passa się szybko nie skończyła,

    Martar,to ja zapraszam z Tobiaszkiem do nas :) będzie mógł się pobawić z siostrzyczką :)

    Buziaki dla was dziewczyny,miłej niedzielki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cuda Elle wyczarowała!Piękne prezenty.
    Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowności :))))))
    Śliczne, a Lenka słodziutka :)
    Gratuluję wyróżnień.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu chcę ci powiedzieć, że lubię twój blog! Daje mi energię i radość i chętnie back here!

    Przepraszamy, jeśli tłumaczenie jest dziwne, ale używam stronę tłumaczenia Google.

    Greetings from Agneta w południowej Szwecji

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wyroznien!!!!!
    buzia buzia A!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te prezenciki wyczarowała do Ciebie Elle - jej "nadrukowankami" można się naprawde zachwycać. Jednak Mikołajkie odwiedzają dobre duszyczki przez cały rok - to jest pewne :)

    Za odbijane wyróznienie dziękuję :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też jest wyróżnienie dla Ciebie :) Dałam dla 10 osób i nikt nawet nie zauważył :(
    Piękne prezenty. Woreczki i serducho idealnie wpasowały się w klimat twojego domku.
    Gratuluję wyróżnień.
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń