poniedziałek, 1 lutego 2010

Prezenty od wyjątkowej osóbki

Zacznę od wyjątkowych prezentów.Dorotka z czystego bezinteresownego serduszka postanowiła obdarować mnie i Lenkę uroczymi drobiazgami.Ja dostałam wiklinowe tace a Lencia jak się łatwo domyślić misie :)Chciałabym na łamach bloga podziękować Dorotce za jej dobre serduszko i za to,że jest.Dziękujemy :*





I do mnie,muszę się pochwalić,zawitała namiastka wiosny.Osiadła się w filiżance i powolutku sobie rośnie.Mam nadzieję,że nie będzie kazała długo na siebie czekać,tak marzę o tym aby poczuć już jej zapach...




18 komentarzy:

  1. Paulinko ciesże się, że mogłam sprawić radość Wam. Ale już nie powiem jaką Ty mi sprawiłaś. No i wogóle . . . wogóle . . . wogóle . . . Ja tez cieszę się , ze jesteś i bardzo miło upływa mi czas na pogaduchach z Tobą

    Buziaki dla Lenki

    ps no misiek wróciła do przyzwoitych kształtów widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownosci:) Milo jest dawac i dostawac prezenty:) Moje kielkuje jeszcze w woreczkach bo ciagle szukam ladnych doniczek na nie, a szkoda mi filizanek, hmmm, slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładne! a kwiat lada chwila wybije w górę i będzie cieszył oko twe :) wiosna już niedługo!

    ______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie misiaki cudne,ale ten z serduchem bombowy!
    Hiacynt ??? w filiżance wygląda super ,a jaki będzie miał zapach jak zakwitnie...
    Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenciki, a słyszałam , że sypialniany post miał byc:PPPPP
    Dorotka świetne sprawiła Ci te wiklinki i miśki:)
    Pozdrawiam cieplusio
    p.s. śpiworek bardzo bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka bardzo miła:)I bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze misiaki :))))) świetne prezenty.
    Bardzo ładnie zagospodarowałaś filiżankę:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiaki słodkie!
    Piękna filiżanka ,w której posadziłaś hiacynta!

    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie serduszko ma Dorotka! Cudny prezent! Ale mnie oczarowały te maleństwa w krateczkę! No napatrzeć się nie mogę, takie słodziaki!
    Naszyjnik poszedł...:)
    Całuski dla Ciebie i Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty, Lenka na pewno była zachwycona misiakiem :) Hiacyncik w filiżance - super pomysł kochana! Pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulinko, piękny kącik stworzyłaś. A kwiatuszek jest jego dopełnieniem, taką kropeczką nad "i" :)
    Prezenciki śliczne, zwłaszcza przesłodziutkie misiaczki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenciki dostałyście!! Życzę aby hiacynt pięknie zakwitł ( chyba na biało) i żeby cieszył wasze noski i oczka jak najdłużej. W tej filiżance wygląda bardzo ładnie. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Nikusia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiaki - słodziaki:)) Fajnie dostawac takie prezenty. A kwiatek jak zakwitnie w filiżance będzie cieszył oko:) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała TA osóbka :))
    I jakie zręczne rączki ma :) I dobre serduszko :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulus, wyslalam maila juz dawno temu, dostalas, jesli nie to zaraz wysle na inny mail.
    Buziaki dla Lenki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności dostałaś :) A hiacynta zaraz w poniedziałek tez chyba sobie sprawię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. słodziutko i ślicznie - ale czy u Ciebie było kiedykolwiek inaczej??

    A takie prezenty to chciałaby się dostawać na okrągło!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne są te misie!!!! :) piękny prezent :) a jak kwiatek ? pewnie kusi swoją wonią i wiosnę przywołuje? az mam ochotę na hiacynta :) buziole :*********

    OdpowiedzUsuń