wtorek, 23 listopada 2010

Prezenty dostaję,przenty rozdaję

Jakiś czas temu wygrałam piękne candy u Ili.
Muszę się Wam pochwalić tym co dostałam,bo jest czym.Te z Was które mają to szczęście i posiadają w swoich czterech kątach rzeczy,które powstają z rąk Ili,wiedzą,że żadne słowa nie są w stanie wyrazić jej talentu.Iluś,masz złote rączki!!!




Dziękuję Ci,że to właśnie mnie te zdolne łapki wylosowały.

(bałwankowa zawieszka wypełniona pachnącą lawendą to dodatkowa niespodzianka;)



A w związku z tym,że lubię być nie tylko obdarowywana,ale również lubię obdarowywać organizuję u siebie candy Mikołajowe :)
Zasady są takie jak wszędzie,z tym,że niestety,jako,że zablokowałam możliwość wpisów anonimowych osób,Wszyscy którzy chcą bardzo wziąć udział w zabawie,a nie mają bloga,proszę niech założą konto na bloggerze,to trwa chwilę,a i na przyszłość może się przydać :)

Kochane losowanie odbędzie się 6 grudnia a nagrodą będą dwa koniki na biegunach,które tak bardzo Wam się spodobały.



Zapraszam serdecznie!

152 komentarze:

  1. Sie zapisuje!!! bardzo mi sie podobaja te koniki!
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez się dopisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na te koniki:) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śliczności! Pewnie że bym chciała!
    Pozdrowienia z Galway :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szybko sie ustawiam w kolejce , koniki sa bardzo w swiatecznym klimacie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. :) dawaj konika:)
    śliczne cudeńka wygrałaś:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO, koniki, że klękajcie narody! ;) ja jakem konikowa maniaczka nie moge sobie odmówić udziału w candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A prezenty od Ili cudowne - jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuje sie rowniez.przydaly by sie dla corki ktora kocha koniki)i ma 4 lata!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenciki, przecudne ... koniki bajeczne więc jeśli pozwolisz i ja stanę w kolejce
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty szczęściaro!!!!:)

    Zawsze gapie się godzinę w monitor,jak Ila cos wrzuci na bloga przez siebie zrobionego:)Takie sliczności czyni...z dokładnością-to cenie baaardzo!

    Gratuluje wygranej i kolejnych pieknych ozdób do domku!


    A do Candy staje w kolejeczce...a co mi tam:)
    Ma być kolorowo na Święta...

    Całusy posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie koniki, że trudno przejść obok nich oboijętnie! staję więc do kolejki.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo,,,ja chcę, ja chcę baardzo! są idealne, cudne, jak wymyślone!

    OdpowiedzUsuń
  14. Od pewnego czasu obserwuję te wszystkie cudowne blogi,również Twojego:) jakoś nie miałam odwagi sama założyć swojego bloga, ale teraz mam przynajmniej pretekst. Także zapisuję się i...nie mogę się doczekać mojego pierwszego wpisu. Dziękuję za motywację;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miło tu u Ciebie,stane sobie po cichutku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. może jeden mi się trafi ?? :)
    prezenty od Ili cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też polowałam na te śliczności u Ili, ale niestety szczęście mi nie dopisało. Może tym razem się uda? Konisie urocze, ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj widziałam te woreczki na kilku blogach i wzdycham do nich okropnie :}
    ale na koniki mi ślinka cieknie,bo mam straszną ochotę w tym roku na drzewko z konikami :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za tyle miłych słów, aż się zarumieniłam:), a w kolejce stanę, może sie uda:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. łał...nie wiem czy to koniec kolejki,
    ale cierpliwie stanęłam...;-)))

    Twoje koniki są boskie, widziałam dziś "straszną podróbkę" w jakims markecie i aż się zatrzęsłam...
    i zaraz pomyślałam o Twoich...fantastycznych konikach ;-)))...nie ma co są odlotowe!
    pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja sie dopisuję!
    koniki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniki są cudne :) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalona Kobieto! Takie koniki oddajesz?!
    No ale skoro masz taki gest... ;-)
    (a na cudności od Ili też miałam chrapkę... gratuluję Ci!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Staje w ogonku, moze sie uda :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja spróbuję szczęścia ;-) Może mi się uda i będę miała cztery koniki. Bo dwa już mam, stoją u mnie w stajni;-)) Na pewno się nie obrażą jak będą miały nowe towarzystwo.
    Zapraszam do mnie na Candy
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również ustawiam się w kolejce po CANDY :) Śliczne koniki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudeńka dostałaś:) piękne dekoracje stworzyłaś:) chętnie ustawiam się po koniki:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez poprosze te slicznosci:)
    Pozdrawiam serdecznie z Kerry:
    Agnieszka
    (pisze z konta sluzbowego- bo z pracy, zwykle podpisuje komentarze "casablanca")

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też! Ja też! Mam na te koniki chrapkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne prezenty dostałaś :) i cudne koniki :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. Staję w kolejce , bo prezenty cudne , gratuluje prezentów otrzymanych - cudności :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że trafiłam tutaj, lubię takie piękne i przytulne miejsca. Koniki są cudne, marzenie moje ale i chyba moich chłopców.
    Więc grzecznie się ustawiam może mi się uda!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniki są przepiękne, oczywiście dopisuję się :)!

    OdpowiedzUsuń
  34. Są cudne:) Mam nadzieję że uda mi się je przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniki śliczne !! Spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. jako koniara nie moge sobie odmówić takiej szansy na kopytne :) oczywiście się zapisuję na candy :) !
    ja pisuję tu www.ksz.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Choinki u nas dużej w tym roku nie będzie ze względu na 2,5-letnie tornado biegające po domu, dlatego wszelkie świąteczne ozdoby są jak najbardziej mile widziane :) Z przyjemnością dołączam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Alez fajności otrzymałaś. Te hafty Ili sa rewelacyjne, ja wzdycham a Ty masz:)
    A na koniki też się piszę

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne koniki !! ustawię się w kolejeczce i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne prezenty otrzymałaś i równie piękne rozdajesz - po prostu musiałam się zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podobają te koniki, cudne są :) Szybciutko staję grzecznie w kolejeczce :)
    Buziaki
    Aga
    (aga.ocean@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  42. Koniki są cudne, ja też pozwolę się sobie zapisać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ te koniki są po prostu cudne!!!
    Zapisuję się i czekam na losowanie, może mi się uda;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Święty Mikołaju, wylosuj mnie!!! ;-))))
    Uwielbiam koniki na biegunach. Mam bzika na ich punkcie. A takie cudne są!!!
    Lecę zamieścić info u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne koniki,
    Jestem chętna na takie cudne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje przepieknej wygranej, Ila tworzy cudnie.
    Oczywiscie ustawiam sie w kolejce, koniki przesliczne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako mała dziewczynka miałam konika na biegunach, był żółty, potem niebieski, bo on był z drewna (jak ten z piosenki Urszuli). Do takich koników mam sentyment a te Twoje malusie są takie milusie.... Może mi się uda w losowaniu?- kto wie.. O zabawie napisałam już u siebie . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję wygranej.

    I zapisuje się na listę chętnych. Śliczne koniki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. ooo, cudne koniki - ja też chcę wziąć udział w Twoim candy :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Koniki bombowe -beda moje!!!

    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wygranego candy u Ili, dziewczyna rzeczywiście piękne tworzy szczególnie byłam zachwycona tym koperkiem czy jak to tam się zwie :)
    A koniki takie piekne, bardzo mi się podobają i staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzień Dobry

    I cha,I cha ten blog niezwykłą
    magię w sobie ma.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  53. No to ja też w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. ładne, ładne, aż mnie naszła ochota na haftowanki! :)

    macie dziewczęta talent!

    _________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne koniki, miałam kiedyś takiego jak byłam mała... Chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pozdrawiam serdecznie i cicho w kolejce się ustawiam )))

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam, a i na swoje Candy zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  58. staję w kolejce po te cudne koniki, mój mały na biegunach pewnie ucieszy się z takiego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Na reszcie powróciłam do blogowego życia , gdyż mój blog zachorował i nic nie mogłam na to poradzić . Teraz juz wszystko jest ok. zapraszam cię na moje candy , a ja chętnie zapisuję się u ciebie i podziwiam prezenty od ili.

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję wygranej, musi cieszyć oczy:) Po konika chętnie się ustawię w radosnej kolejce:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. prezenty czarujace !!! cudowne koniki, chetnie ustawiam się w kolejce i czekam na świętego Mikołaja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zwykle wspaniałe cukierasy , staję nieśmiało w kolejce ...
    serdeczności
    edyta

    OdpowiedzUsuń
  63. Koniki jak marzenie. Ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też się zapisuję Koniki piękne

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzień dobry :) Jestem chyba najmłodszą
    Pani czytelniczką ... Jestem zachwycona Pani blogiem i
    miło spędzam tu czas dziękuję .Nieśmiało staję w kolejce
    po cukieraski , może szczęście zapuka do moich drzwi :-)
    pozdrawiam ciepło
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  66. przeurocze koniki! czego to ludziska nie wymyślą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. cudne koniki - nie można się im oprzeć :)
    zapisuję się i ja ;)
    pozdrawiam
    moemagda

    OdpowiedzUsuń
  68. Niezwykłe te koniki! jeszcze nigdzie podobnych nie widziałam - cudo!!!
    dołączam do zabawy
    info o candy jest tu:
    http://bawimy-sie.blogspot.com/
    (po prawej)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli mozna, to ja tez sie zapiszę na candy. Cudne są te koniki!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Dopisuję się i grzecznie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witaj Paulinko :)
    Widzę, że u Ciebie też się zaczerwienia :) to taki cieplutki kolor i energetyczny, śliczne dekoracje!
    Od Ili skarby dostałaś aż mam ochotę haftnąć podobne ;) tylko na razie mam w głowie coś i po tym cosiu świąteczne :)))
    Na koniki się piszę bo ja konikowa jestem ;)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale tu pięknie u Ciebie, a koniki przecudnej urody - zakochałam się od pierwszego spojrzenia na nie:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Pierwszy raz biorę udział w candy, bardzo bym chciała być zaliczona do grona uczestniczek. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  74. Ooo jakie milusińskie :) Też je chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj, chyba te koniki mnie tu przywiozły...i bardzo się cieszę z tego...zapisuję się i cierpliwie czekam na losowanie - *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja również ustawiam się w kolejce :D
    http://srebrzystypodmuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudne koniki, a nóż łyżeczka mi się uda... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja jeszcze sie ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Matko, te cudne koniki do zdobycia! Marzę o takich, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też,ja też :D Urocze są.

    OdpowiedzUsuń
  81. Koniki marzenie. Zapisuję się jeśli można. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam do Ciebie wpadac, choc nie zawsze zostawiam komentarz.
    Z chęcią ustawię się tu w kolejce bo koniki przecudne:)))
    Pozdrowienia ślę....

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie zaopiekuje się tymi słodkościami;)
    pozdrawiam
    I

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja tez sie zapisuje na te koniki... piekne sa...! pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  85. oczywiście się zapisuję! info wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Uffff.Ile wpisow.Nic dziwnego,bo nagroda boska!Paula,zmusilas mnie do staniecia w kolejce,wiec poslusznie staje, choc sie nie ludze sie zbytnio:-).Fajowe te cusie otrzymalas:-)No i zdiecia cudne jak zawsze.Daj buziaczki Lenusi i usciskaj siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  87. a i ja sie wpisuję na candy "rencami i nogami" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ależ ślicznosci :) Tez ustawiam sie w polejce :) I cieplutko pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Widok koników na biegunach wprawia mnie w nastrój świąteczny. Mam nieśmiałą nadzieję, że do mnie trafi :):):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja i ja chętna, a koniki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczne koniki:)
    z prrzyjrmnością się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja zapisuję sie na Candy. Bardzo mi sie podobają a jeszcze nigdy nie wygrałam Candy. Wystawiam je na moim blogu http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Wciąż tylko podglądam i podglądam, ale te patatajki zmusiły mnie wreszcie do zalogowania się:) CUUUDNE są, no CUUUDNE po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne prezenty dostałaś, a w kolejce po koniki staję i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  95. Koniki są śliczne dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne koniki!!! jak tu się nie zapisać? Dopisuje się. To mój pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  97. jakie urocze :) chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Moja 6-cio letnia córcia jest fanką koni wszelkiej kiści maści...Twoje koniki strasznie się jej spodobały i staję w ogonku z nadzieją ,że szczęście dopisze . Pozdrawiam M.
    P.s. Zapraszam na candy do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  99. nie mogę oderwać oczu... piękne są! bardzo, bardzo bym chciała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. Są takie sliczne. Poza tym kocham konie i koniki ... Zapisuję się wieć licząc na duże szczęście. Chciałabym tez przy okazji wyrażam zachwyt blogiem i twoimi zdolnościami.

    OdpowiedzUsuń
  101. wspaniałe prezenty dostałaś i równie wspaniałe oferujesz :)
    koniczki sa urocze. chetnie stanę po nie :)
    info o candy u mnie na
    www.titania-wales.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczne te koniki , chętnie bym je przygarnęła :) A tak w ogóle to się zastanawiam dlaczego dopiero teraz trafiłam na Twój blog ? sierota ze mnie ;)Przynajmniej bede miała co oglądać :) Miło tu u ciebie i podoba mi sie Irlandia w twoim obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Koniki są przesłodkie. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  104. ZAPISUJĘ SIĘ NA SMACZNE CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja także staję w kolejce, koniki są cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. koniki absolutnie genialne, ale ja nie mam pojecia jakie sa zasady takiego konkursu i chyba musze dopiero zgłębić temat na czym candy w ogole polega , pozdrawiam z cacana ekipa :)

    OdpowiedzUsuń
  107. To ja też się zapisuję, koniki cudne, może do mnie przygalopują :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Dużo nas ale i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  109. Witaj. Piękne koniki. Chętnie dołączę do grona śliniących się :).
    Zapraszam do Mnie na candy książkowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Pięknie tu u Ciebie i jak milutko :) Bede zaglądała cześciej :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  111. zauroczona konikami szybko sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  112. śliczności pokazujesz na blogu,
    koniki są mega fajne - również zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  113. Konisie są cudne, a ja uwielbiam wszystko co konisiowe. Nieskromnie trzymam kciuki za siebie w losowaniu :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. cudne koniki;))i ja staję w kolejce;)) równocześnie zapraszam do mnie na candy;)))

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja! I ja! Chciałabym bardzo takie śliczne koniki przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też ustawię się w tej dłuuuugiej kolejeczce, bo naprawdę warto koniki cudne:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetne! Cieszę sie, że trafiłam na Twojego bloga! No i ustawiam się obowiązkowo w kolejce!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Pewnie, że się zapisuję!! Cukierasy sa cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  119. Długo wahałam się, oglądałam koniki codziennie, zastanawiałam się czy to wypada brać udział aż w tak dużej ilości losowań... ale ja słaba kobieta jestem... a fanty takie cudne;-)))
    Zapisuję się !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  120. Oooo! Nie przejdę obojętnie! Są cudne!
    Staję w kolejce i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  121. oj koniki tak cudne że stanę w kolejce z przyjemnością :-)
    lewinskador@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Dla mojej Gajuni koniki idealne...a nóż widelec się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja sie zapisuje na koniki! Cudne sa!

    OdpowiedzUsuń
  124. Moja córeczka chętnie zaopiekuje się każdym konikiem. I ja staję w kolejce.
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  125. Moja córeczka chętnie zaopiekuje się każdym konikiem. I ja staję w kolejce.
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapisuję się chociaż po tym co tutaj widzę -marne szansę:(Koniki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  127. Zapisze się, bo koniczki są przecudne (choć przy takiej frekwencji raczej marne moje szanse na wygraną)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. ja tez bardzo chcę się zgłosić :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Koniki są prześliczne. Chętnie zaopiekowałabym się chociaż jednym z nich:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    chkasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Fantastyczne koniki. Ja tez chce sprobowac szczescia.

    OdpowiedzUsuń
  131. jakie śliczne koniczki!!
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Koniki przecudne, ustawiam się grzecznie w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  133. Och koniki są urocze, jak mogłabym się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudowne koniki! ustawiam się w ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. hello! lovely candy! congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  136. Koniki urocze, w takim swiatecznym klimacie:).Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  137. choć szanse są marne(niczym szóstka w totka),w kolejce ustawiam się i ja :).pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. i ja dołączam do zabawy :)
    http://przykubkukawy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  139. Zdążyłam, zdążyłam :) :) koniki są prześliczne, ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  140. ...no dług nie mogłam się zdecydować... ale spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  141. mam nadzieję,że zdążyłam... bo słodkości są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  142. Ale mi się podobają te koniki zapisuje się do kolejki późno ale może chociaż skutecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Cudne, stanę na szarym końcu.
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Zdążyłam? Synek ma hopla na punkcie koników i też to jego drugie święta nie licząc "brzuchowych"
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Nie odmówię sobie szansy na konika:) Przepiękne! Jestem oczarowana!!!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Wełna

    OdpowiedzUsuń