środa, 4 sierpnia 2010

W słonecznym blasku skąpany i spotkanie



Dziś u nas na zmianę słońce-deszcz-słońce-deszcz.
Zwariować można :/



Dla Llooki i całej reszty kochanych babeczek,świecznik w dziennej odsłonie.



Buziaki.

Aha,i jeszcze coś bardzo ważnego o czym oczywiście zapomniałam hahaha SPOTKANIE BLOGEREK WRZESIEŃ 2010 ;)
Kochane,ja proponuję 18.09 sobota,miejsce Rynek Wrocławski,godzina-do ustalenia.
Czekam na Wasze,mam nadzieję liczne deklaracje chęci przybycia :)
Liczę na Was kochane!

28 komentarzy:

  1. Kurczę...może jakoś pokombinuję i uda mi się być na spotkaniu...ale by było suuuper!!!pozdrawiam tymczaskiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. W odsłonie dziennej też za żadne skarby nie chce wyglądać kiczowato;-)))
    A spotkanie... w moim Wrocławiu!
    Jeśli tylko będę w domu to się zjawię.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jak najbardziej za :))) Miło będzie poznać dziewczyny w realu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Co racja to racja, Twój świecznik za nic nie chce kiczowato wyglądać! Przystojniaczek z niego!
    Spotkanie... mmm... ja bym tak chętnie, ale z tak zwanych przyczyn obiektywnych to wiadomo :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To rozumiem!
    Jaki kicz Kochana, toż to prawdziwy skandynawski szał!
    Ze spotkaniem się na razie nie wypuszczam, bo znów się nie wybiorę...
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech będzie,świecznik nie jest kiczowaty :) I chyba faktycznie jest w takim skandynawsko-blogowym stylu.

    Marcheweczko,nie mogę dodawać u Ciebie komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula, naprawdę? A niech bloggera gęś kopnie, doprawdy! Ja nic w ustawieniach nie grzebałam (ja się tam w ogóle boję czegokolwiek dotykać), ale męża dzisiaj poproszę, żeby wszystko sprawdził. No to jeszcze jedna porcja uścisków, dla Ciebie i Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  8. W wersji wieczorowej i w wersji dziennej prezentuje się równie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny świecznik i w noc i w dzień. Już teraz życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super świecznik! Szkoda, że do Wrocławia mam daleko:( Chętnie bym Ciebie i inne dziewczyny poznała w realu.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny masz ten świecznik!

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy ja też mogę wziąć udział w spotkaniu?? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paula...mnie koniecznie prosze też wciągnąć na liste spotkania...oj ,widzę,że kroi się super impreza!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten świecznik!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Do 18 września jeszcze troszkę czasu, jesli się uda to chętnie dołączę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę mnie zapisać na listę :) będę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Buu, mnie 19 już nie będzie we Wrocławiu:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny dzięki za miłe słowa :)
    Cieszę się,że już tyle z Was deklaruje chęć udziału w spotkaniu.

    Rossali,oczywiście,że możesz wziąć udział,skąd w ogóle takie pytanie?

    Myszka,ale spotkani jest 18go :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) piękny świecznik, choć w całej okrasie to chyba nie widziałam :/ a spotaknie we wrześniu, w Pl będę, tylko tak dalekoooo :/ na razie nic nie deklaruję...
    Buziole Pauluś :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to w ogóle d... jestem, byłyśmy tego samego dnia na klamotach i jakoś nic nie wyszło;) Ja chętnię się piszę, ale jak ja się zapiszę to inne babeczki odwołają :))
    Właśnie kończę elektrykę na tzw sieni, jak Ci nie ten teges z tym świecznikiem to ja go przytulę ;)
    Buziaki dla dwóch babek ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. UUU, świecznik jest naprawdę piękny. Wrocław? Pomyślimy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Świecznik zniewalający,dla mnie za dnia jeszcze piękniejszy niż w wieczornym blasku świec.Fajnie,że spotkanie aktualne,postaram się przybyć z córunią.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. W ciągu dnia wygląda jeszcze lepiej,gdzie Ty kochana kicz widziałaś!
    Buuu ...a ja 18-tego na wesele idę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostojny ci ON w dziennym świetle. Jakby się Tobie znudził jak i wiele innych rzeczy, to też pomyśl i o mnie :)

    buziaki
    ps Rybcia a gdzie Ty- czekałam od rana na Ciebie - martwie się !!!
    Wczoraj co prawda mnie nie było na gga wieczorkiem - moze dizś się uda.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. A nie mozecie na Podlasiu się spotkać :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego zawsze wszystko musi dziać się we Wrocławiu :P
    Do mnie za daleko, oczywiście ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny świecznik. Na spotkanie wybiorę się jak będzie gdzieś bliżej.
    Pozdrawiam z morskiej plaży.

    OdpowiedzUsuń
  28. Paulinko zapraszam do zabawy i jak będziesz miała chwilę to zapraszam na plotki :)

    buziki

    OdpowiedzUsuń