poniedziałek, 20 grudnia 2010

Anielsko

Ten Aniołek jest wyjątkowy,podarowała mi go osoba,o której istnieniu nie miałam pojęcia.

Napisała do mnie maila,a ja czytając go coraz dalej i dalej rozdziawiałam buzię ze zdziwienia.Jak to,dlaczego,z jakiej okazji.Zadawałam sobie te pytania.



A odpowiedz była bardzo prosta:ludzka bezinteresowna życzliwość.

(Czyż Aniołek nie wpasował się idealnie w klimat słomkowych ozdób :)

S.dziękuję Ci bardzo,sprawiłaś mi ogromną frajdę swoimi podarunkami.Bo muszę dodać,że oprócz Aniołka w paczce było coś jeszcze,ale to już moja słodka tajemnica ;)

Jak Wam mijają ostatnie dni przed Świętami?Przygotowania pewnie idą pełną parą.
U mnie jakoś jeszcze spokojnie,ale już za chwilę zacznie się kuchenny maraton ;)

Pozdrawiam cieplutko z mroźnej wyspy.

17 komentarzy:

  1. Happy christmas from Norway!! Great Photo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesciara z Ciebie- bardzo oryginalny aniolek. U mnie porzadki dobiegly prawie konca. Pozostalo pakowanie walizek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny aniol! A slomiane dekoracje mamy podobne :) pozdrawiam z zimnego Melbourne
    xxx kasik
    www.studio-conestoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny,a ze podarowany z ludzka zyczliwoscia- tym piekniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna taka życzliwość, szczególnie tuż przed Świętami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek od wspaniałej osóbki...Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak nie jest tak źle można wierzyć w ludzką dobroć i bezinteresowność ;-)
    Aniołek bardzo urokliwy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnego aniołka:) i uwielbiam go! są dobre Anioły na tej ziemi:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko, już dziś życzę tobie i wszystkim twoim bliskim wesołych, spokojnych i pięknych świąt Bożego Narodzenia! :)) Pozdrawiam serdecznie :) (u mnie już tylko sprawy kuchenne zostały;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek piękny! Taki niepowtarzalny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słomkowy czy nie, Aniołom przystoi wszystko:) A co do obdarowanej, nie dziwię się sympatii:)
    Ściskam mocno obie cudne babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko taki gest to dowod na to że są dobrzy ludzie na świecie, bezinteresowni, którzy niosa dobro i pozytywne słowa - nie oczekując nic w zamian.
    S. sprawiła Ci naprawde uroczy podarunek. Dla mnie Aniolek jest śliczny, i wpiszę się rewelacyjnie w Twoje dekoracje świąteczne.

    Kochana nareszcie i ja poczułam święta :)

    buziaczki do sklikania na gg - wstawaj śpiochu :)

    całusy dla Lenki od Miłka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy podarunek, taki u glebi serca.
    Ja jestem prawie gotowa do swiat, dzis czeka mnie jeszcze pakowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny anioł, a jeszcze piękniejsza ludzka życzliwość.
    Ja w tym roku (wyjątkowo) mam bardzo mało do przygotowania, więc upajam się wieszaniem bombek i lampek po całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny aniołek! Bardzo lubię tu zaglądać!!
    Pozdrawiam ciepło w te chłodne dni! :)

    OdpowiedzUsuń