poniedziałek, 28 września 2009

Misiowo-hurtowo




Weekend spędziłam na szyciu miśków.Powstała szóstka rodzeństwa ;)
Różowo-niebieskie, w planach są zielone.
Mam co do nich pewne plany,ale wolę nie zapeszać...

Przy okazji pokazuję drewnianą skrzyneczkę,którą pokazywałam o tutaj.
Przemalowałam ją na biało,trochę poprzecierałam i dokleiłam drewniane serduszko.
Jest tymczasowym domkiem miśków.

Dostałam od dziewczyn piękne wyróżnienia,za które serdecznie dziękuję.Jednak zajmę się nimi w następnym poście.

Pozdrawiam wszystkie blogowiczki i nie tylko ;)

20 komentarzy:

  1. Pauluś - jakie one są słodkie :) normalnie radocha dla oczu :) a domek na biało wygląda ładnie, ale w drewnianej wersji też mi się podobał :) buziaki dla Ciebie i Lenki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. a tło w kratkę to??? ubranko?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo miśkowe to jedno z milszych szaleństw na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecisz jak burza z tymi misiami - są fantastyczne. Taka misiowa rodzinka :)
    Skrzyneczka również wygląda ładnie ale nie ukrywam, że wersja drewniana bardziej mi się podobała. Ale wiesz - ja tak bardziej pod kątem swoich 4 ścian ;)
    pozdrawiamy cieplutko w wietrzną nockę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękniusie,trzymam kciuki za plany!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Daguś tło,to Lenkowy płaszczyk :)
    Trzpiot,dziękuję za odwiedziny i miłe słowa,
    Skrzatka,masz 100% rację!
    Mili,wiem,wiem ;) u nas też pogoda nie dopisuje :/
    Alewe,dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko misiowo u Ciebie.Jak miło wpaśc w odwiedziny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadą, jadą misie... Cudowne! Wszystkie razem i każdy z osobna. Ja też chwyciłam igłę w dłoń i niedługo się pochwalę:) Podziwiam za "hurtową" produkcję!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ale się rozpędziłaś! Misiaki są słodziarskie:)) Widzę,że wena dopisuje, oby tak dalej:D
    POzdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki! Super !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się rozpędziłaś!
    Idziesz jak burza! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, a lala dotarła? Bo nie dałaś znać.

    OdpowiedzUsuń
  13. aleś ciotka naprodukowała tych misiaków:P
    słodkie są:))))))
    fajurska rodzinka:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ słodka armia misiaków:)tajemnicza jesteś z tymi planami więc mocno trzymam kciuki:)Ogromny buziol dla Lenki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeju jakie słodziaki, chętnie na takiego bym się wymieniła :) Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka misiowa rodzinka ,rozkręciłaś się .
    Cóż za plany snujesz ? Trzymam zatem kciuki za ich powodzenie .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie te Twoje misie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, słodkie i takie kochane.
    Trzymam kciuki za Twoje plany ;-)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń