czwartek, 22 kwietnia 2010

Spotkanie

Dziewczyny,piszę o tym po raz drugi i bardziej konkretny.

Wszystkie osoby zainteresowane spotkaniem blogerek we Wrocławiu proszę o pozostawienie komentarzy.Ja proponuję datę 8-9 maja.Miejsce???Myślę o jakiejś fajnej,klimatycznej kawiarence we Wrocku,może jakieś propozycje?

Mam też propozycję :) Czy jesteście chętne na wymiankę?Mogłybyśmy zrobić coś dla siebie,zorganizowałabym losowanie,kto dla kogo robi.Myślę,iż byłby to miły dodatek do,mam nadzieję,przemiłego spotkania :)

Czekam na Wasze komentarze!

10 komentarzy:

  1. Pauluś:) jak wiesz, jak tylko uda mi się będe napewno! jeszcze kilka dni wcześniej dam znać czy na 100 procent, ale chciałabym bardzo, 9 maja mężul ma urodziny:) więc wolałabym żeby było ósmego, pozdrawiam Was, a o tym losowaniu, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna na wszystko razem. :)
    Tylko jeszcze nie wiem czy w tym terminie nie będę z synkiem w szpitalu, wyklaruje nam się to prawdopodobnie na początku maja... Więc wstępnie się zapisuję na spotkanie, ale co do wymianki to dam znać po 1 maja, jak będę pewna, że dam radę coś zrobić, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że mam ochotę się spotkać! Jak tylko będę mogła, to przyjdę. Na wymiankę też się piszę, tylko wytłumaczcie mi o co w tym chodzi:)
    Wiem, że tu jeszcze są dwie dziewczyny z Wrocka, mam je odszukać i powiadomić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny,to ja robię listę i Was zapisuję :)
    Umówmy się wstępnie na 8 maja,myślę,że w godzinach popołudniowych,możemy się umówić w rynku i ustalić na miejscu gdzie idziemy :)

    Wygodna:wymianka polegałaby na tym,że przygotowujesz coś hand-madowego i dajesz komuś,a ponieważ nie wiadomo czy na 100% wszystkie będziemy,to może losowanie kto od kogo dostanie zrobimy na miejscu :)

    Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. A My na to jak na lato:)))) pisz Pauluś!!! a co do wymiany, to zgadzam się, dobrze myślisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że tak daleko mam do Wrocławia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula, dziękuję za zaproszenie! Ja bardzo chętnie przyjdę. I na wymiankę też się piszę :-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dzis przegapilam car boot sale;) ale mam nadzieje, ze w nastepnym tygodniu wybierzemy sie do Dublina to cos zlowie;) Masz juz pare ramek, mozesz je wszystkie razem powiesic, dadza swietny efekt. Plot to super pomysl, ja tez szukam starego drewna do tla;))) Pozazdroscilam Ci wyjazdu do Polski i my tez sie wybieramy, ale w czerwcu, a do Wroclawia dojechalabym tez, szkoda, ze tak pozno, rob fotki to chociaz relacje zdjeciowa obejrzymy:)
    Zapraszam do mojego giveaway, mysle, ze broszka i marynistyczne klimaty spodobaja sie Tobie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chetnie sie pisze na to spotkanie, tylko dajcie znac dokladnie co do daty i miejsca:) I na pewno przyniose jakies candy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się piszę na spotkanie. I na wymiankę oczywiście też.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń