wtorek, 4 maja 2010

Hej Hej





Macham do Was z Wrocławia.
Już prawie tydzień tu jestem a jeszcze się nie odzywałam.
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem,muszę się pochwalić,że Lenka bardzo dzielnie zniosła wczesne wstawanie i lot.Wrocław przywitał nas przepiękną pogodą,która niestety się popsuła,ale mam nadzieję,że to chwilowe i że jutro znów zaświeci piękne słoneczko :)

Dzisiaj na osłodę tego ponurego dnia,parapet w moim panieńskim pokoju,ptaszki w rozmiarze XXL kupione na giełdzie kwiatowej,te malutkie porcelanowe,kupione lata temu na pchlim targu.



Na sam koniec chcę przypomnieć o sobotnim spotkaniu blogerek :D
Ustalam godzinę 15:30 pod pręgierzem.Wszystkich chętnych zapraszam serdecznie,acha i pamiętajcie o wymiance!!!

27 komentarzy:

  1. a mnie zachwyciła ta skrzyneczka bardzo. Sama akurat jestem na etapie odnawiania bardzo podobnej i nie mam jeszcze pomysłu na nią. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,ze nie mogę być :( ale wszystkim życzę udanej zabawy a ptaszki i skrzyneczki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. To się będzie działo!
    Pooglądam zdjęcia przynajmniej z tego spotkania.
    Skrzynki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. A się rozmarzyłam... też bym chętnie posiedziała w swoim panieńskim pokoju, oj posiedziałabym...
    Buziolki Ci przesyłam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszynki wszystkie urokliwe.
    Fajnie macie, szykuje sie spotkanie, ja mieszkam za daaaaleko.
    Zycze udanej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam Wrocławiankę! teee ale jak tak piszesz już o tym panieńskim pokju to możeby tak szerszym okiem??? ;) :P nawet jeśli nie jesteś z niego zadowolona ;) przecież gusta się zmieniają, a i tak tworzysz swój dom w innym miejscu ;) jak bedziesz chciała to pokaż ;)
    Mam nadzieje ze mejl dotarł?
    Sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) będzie bardzo słonecznie. jeszcze tylko chwilka! :)

    _____
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulus, a zgadnij gdzie ja bylam w niedziele?:) Clane!!!! Przejezdzalismy poznym wieczorem, zatrzymalismy sie u znajomego, a rano jak jechalismy do domu na znaku bylo 13 km do Clane, niezle! Trzymam kciuki by spotkanko sie udalo i zeby Lenka zniosla tak samo dobrze podroz powrotna! A ja bede kolo Wrocka, ale w czerwcu, grrr.
    Skrzynki i ptaszki sa swietne, gdzie Ty takie rzeczy kupujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej
    Życzę miłego spotkania blogerek. Może kiedyś spotkamy się w Bydgoszczy? Wracając do tematu to śliczne te twoje ptaszki , ale najpiękniejsze są skrzynki na parapecie . Skąd takie wziełaś?
    Hej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ klimat wspaniały rozsiewasz..."w moim panieńskim pokoju..."zabrzmiało tak sentymentalnie,czy tylko ja mam takie wrażenie?;)
    Piękne aranżacje!Pozdrawiam i zyczę miłego spotkania bloggerek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulinko mam nadzieję , że na sobotnie spotkanie zaświeci słoneczko i będzie ono niezwykle udane.
    W Twoim pokoju dekoracje z duszą, no wlasnie i ja za Dagmarka , że może by "szerszym okiem" - napewno jest klimatycznie :)

    czemu u mnie nie ma takiej giełdy kwiatowej . buuu

    Miłego wieczorku Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,że podróż przebiegła szczęśliwie!
    Pauluś,piękne skrzyneczki i ptaszki!
    I lampka cudna!!
    A spotkania zazdroszczę!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod pręgierzem ? Ma się rozumiec niewolnice Izaury się zbierają ? No żartuję oczywiście. Mi nie po drodze , żałuję bardzo/
    Cudne ptaszki upolowałaś !
    Miłego pobytu w kraju 1 Pozdr. serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany jaka fajowa lampka, jak długo już ja szukam dokładnie czegoś takiego!! takiej nóżki... pewnie Twoja to jakaś dawno nabywana skoro pokój panieński, prawda? Piękna jest, no... Skrzyneczki tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To dopiero luksus -oczekujący na nas pokój panieński :)
    Cudne ptaszki i skrzyneczki nie gorsze.
    Zyczę miłego spotkania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że zobaczymy się na spotkaniu:)
    Ptaszki śliczne, widać, że wszędzie gdzie jesteś rozśiewasz cudowną atmosferę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciotka, a mnie sie Twoje zdjecia nie wyswietlaja;/ co jest-albo komencić nie mogę , albo cuś innego;/;/
    u nas dzis po nocnym deszczu wyszło prześliczne słonko, wiec do soboty do Wrocławia zaleci:)))))
    Buziaki dla Was:)
    p.s.
    udanego spotkanka

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja wzdycham do skrzyneczek :)))
    Piękne sa :)
    Ptaszki tez boskie, ale skrzyneczki piękniejsze :))
    Udanego spotkania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Powroty do rodzinnego gniazda chyba zawsze są okraszone magią...
    Miłego pobytu i dużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że Lenka taka dzielna :) No to odmachuję tobie z Poznania moja droga :) Ptaszki rzeczywiście cudne..ale te skrzyneczki.. wow.. są cudowne! Miłego spotkania blogerek, nie zapomnijcie o zdjęciach :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptaszęta cudne ,uwielbiam takie klimaty.
    Miłego pobytu w Polsce życzę !
    Jaka szkoda ,że nie mogę w sobotę się wybrać do Wrocławia ,....buuuu.
    Miłego spotkania zatem życzę . Mam nadzieje ,że udokumentujesz to wydarzenie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, hej:)))) Ptaszęta słodkie, ale Wrocław za daleko, choć jak będę miała kiedys więcej czasu , to z pewnością się wybiorę, bo tam mnie jeszcze nie było, a szkoda. Życzę udanego pobytu i miłego spotkania blogowiczek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te skrzyneczki! A ptaszki też niczego sobie.

    Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana,nawet nie wiesz jak sie za toba stesknilam!Odezwij sie choc na 5 minutek na gg:-)Parapet super.Mnie rowniez podobaja sie te skrzyneczki-a nawet baaaardzo. Chetnie sie nimi zaopiekuje jakby cus haha.No nic ,jako ze byc nie moge niestety we wroclawiu(a szkoda wielka,choc mam nadzieje,ze kiedys wypijemy razem kawusie:-) ),to zycze wam wszystkim milej zabawy,dlugich pogaduch i udanej pogody oczywiscie!Buziaki dla Lenusi od cioci blogowej. Trzymajcie sie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na 99,9% będę! Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i nie udało mi się dotrzeć na wczorajsze spotkanie jednak... Syn znów się rozchorował, zapalenie oskrzeli. :(

    Ale zdradzę ci za to kolejne miejsce na materiałowe zakupy, bo miałam powiedzieć na spotkaniu, a się nie udało. Polecam zatem Halę Targową, na piętrze jest taki jeden niewielki sklepik, gdzie prawie cały czas są jakieś przeceny, końcówki serii itp. Nie zawsze uda się coś fajnego trafić, ale bywa, że kupuję tam śliczny materiał w kropki czy w kratkę za 5 zł za m, także warto zaglądać! :) Pozdrawiam i mam nadzieję, że spotkanie z wrocławiankami było miłe. :))

    OdpowiedzUsuń