sobota, 28 maja 2011

Udana podróż,pamiątka i imieninowe piwonie



Wtorek i środa były dniami naszej intensywnej wycieczki nad ocean,w dwa dni zrobiliśmy ponad 550 mil,zwiedziliśmy kilka miasteczek,poznaliśmy się z oceanem,który pokochałam od pierwszego wejrzenia za jego kolor,zapach i ogrom.Przy oceanie można się poczuć malutkim,bardzo malutkim i bezbronnym.Patrząc na wzburzone fale czujesz respekt przed żywiołem ale i zachwyt.
Zobaczyliśmy kawałek pięknej Irlandii,która w każdym swoim zakątku zachwyca i zadziwia różnorodnością.Moje co.Kildare jest tak inne od co.Cork,a samo Cork sprawiło mi niespodziankę,urocze uliczki ze sklepikami,restauracjami,kawiarniami,wszystko fajnie skumulowane w jednym miejscu,całkiem jak we Wrocławiu...Mogłabym tam zamieszkać,tym bardziej,że do oceanu jest bliziutko...

Dzisiaj trochę zdjęć z 800 jakie zrobiłam,zrobiłabym więcej,ale pamięć na karcie mi się skończyła ;) Cóż,trzeba kupić drugą kartę z większą pojemnością :)

Nie byłabym sobą gdybym nie przytachała czegoś na pamiątkę,oczywiście czegoś do domku :D I tak w jednej kwiaciarni w uroczym miesteczku kupiłam metalową,okrągłą tacę i słoik z przykrywką w którym na razie zamieszkały muszle zbierane nad oceanem.

Piwonie to imieninowy i z okazji Dnia Matki bukiet,bo oba święta obchodzę w tym samym dniu :) Pięknie mi rozkwitają w tej chwili,codziennie pstrykam im zdjęcia,no nie mogę się oprzeć,tak są piękne!



 Pozdrawiam Was truskawkowo :)

35 komentarzy:

  1. Paulinko najserdeczniejsze życzenia ślę!!! Ocean musiał wyglądać obłędnie, aż tutaj czuć tą bryzę;)
    Piękne zdjęcia!
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam ;) Zawsze chciałam zobaczyć Irlandię... może kiedyś i ja tam zawitam ;)
    Wszystkiego najlepszego ;) A piwonie piękne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:) też niedawno miałam imieniny:)
    Piękne zdjęcia i naprawdę zazdroszczę wycieczki,ja już zaczynam żyć wakacjami...

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i pozazdrościć takich widoków i klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia!przepiękne zdjęcia i aranżacja jak zwykle u Ciebie -perfekcyjna! wspaniała taca, piekne piwonie i pyszne truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulinko
    widoki bajeczne - ja patrzę i patrzę i wzroku oderwać nie mogę.
    Naprawde olbrzym ten ocean.
    Moze mi sie uda w końcu zobaczyć choćby mały kawałek tej Twojej Irlandii - oj jakbym chciała :)

    Raz jeszce Kochana wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    Uwielbiam piwonie - sa piękne. I ta ażurkowa taca - urocza pamiątka.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjecia wybrzeża. I świetne łupy.Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie i aranżacje kolorystyczne całości. Tworzysz wspaniały klimat...
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia,zarówno w plenerze jakmi w domku,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ocean, za jego bezkres, chłód i tajemnice jaką ze sobą niesie...Piekne zdjęcia Paulo i serdeczności życzę
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, ale masz fajnie, pobyć sobie nad oceanem. Jak to w ogóle fajnie brzmi nie na brzegu morza tylko oceanu.... ja zakochana jestem w tych nadmorskich klimatach.
    Super wycieczka!!!!!
    Piwonie uwielbiam, ich zapach i kolor zawsze kojarzą mi się z letnim popołudniem na werandzie.
    Serdeczności imieninowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ujęcia zawciągów nadmorskich! Bardzo podoba mi się połączenie piwonii z muszlami. Lekka kompozycja :) Moje muszle ciągle czekają na wkomponowanie w wystrój łazienki. Przygotowane mam już od roku półki, tylko ciągle nie mogę się zabrać za zrobienie pojemniczków. Obiecuję sobie, że przez wakacje :)
    Mam w ogrodzie kilkadziesiąt kęp piwonii. Już za chwilę otworzą pąki. Przez dwa tygodnie będę w raju ... Według mnie to właśnie piwonia powinna mieć miano królowej kwiatów. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite widoki i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite fotki;)))juz poczułam zapach lata i wakacji;)))urocza wycieczka-zazdroszczę;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego !!!

    Paulinko, widoki zapieraj dech a zdjęcia oddają charakter chwili.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ależ Ci zazdroszczę tych widoków, zapachu oceanu i tych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia zatem!
    Widoki zapierają dech w piersiach! Irlandia jest na mojej "to do list", może w przyszłym roku?
    A taca ma uroczy detal na obrzeżach...

    OdpowiedzUsuń
  18. najserdeczniejsze życzenia :) piwonie - moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również dołączam się do życzeń: wszystkiego najlepszego!!! Widoki cudne, podróż musiała zatem też taka być. Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wszystkiego najlepszego Ci życze !!!piwonie kocham , właśnie dziś o nich wspominałam ,ale niestety nie mam !!!pozazdrościć Ci mogę tylko tak wspaniałej wycieczki !!!zdjęcia przepiękne !!!Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie !
    Cudowny ogrom wody ! Przepiękne zdjęcia. Piwonie też uwielbiam :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. dech zapiera jak patrze na te widoki...
    można się w nich zatracić ;-)))
    tak jak w tych piwoniach ;-)))


    Wszystkiego najlepszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oceanu zazdroszczę !!!!!!!! Piwonie zakupiłam w sobotę na ryneczku i podobnie jak Ty nie mogę się na nie napatrzeć.. Kocham żywe kwiaty !!!! bez nich usycham !!! Duuużooooo miłości , radości z życia i Lenki Ci życzę Paulinko, samych pięknych dni !!!! Ściskam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko jest wspaniałe. Cudne, poetyckie krajobrazy, urzekają mnie od pierwszego wejrzenia - zazdroszczę tych widoków.
    Piękna aranżacja na stoliku i cudne kwiaty, tacka, dzbanuszek - równie mocno mnie urzekły.
    Na koniec moc życzeń i uśmiechów dla solenizantki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech...se wzdychnęłam Pauliniu!

    Pięknie!!A mnie aż nosi...w czwratek tez wyruszam na kilka dni w podróż we dwoje...uwierzysz...??

    Już nie mogę sie doczekac ,a Ty tak szczujesz:)

    Całuję Was i odliczam dni ,do naszego ponownego spotkania!!!

    Poadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. życzenia i me przyjmij matko i solenizantko w jednym, trochę szkoda, bo raz tylko kwiatki :))
    zdjęcia pięknie oddają i klimat wycieczki i domowe zacisze, peonie uwielbiam, a tacka po prostu marzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. przeprowadzaj się, a potem zasypuj nas zdjęciami. PIĘKNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, przepiękne zdjęcia znad oceanu i prześliczne dekoracje w Twoim domu.Pięknie Cię pozdrawiam i przesyłam najserdeczniejsze życzenia imieninowe,Maja

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tylko pani pozazdrościć, sama bardzo kocham irlandie no i jeszcze norwegie:)Prónuje namówić rodziców.Piękne zdjęcia.:) www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. ps...wszystkiego co najlepsze w okazji imienin,spóznione ale płynace z serca:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione życzenia dla Ciebie. Kwiaty piękne a zdjęcia oceanu - och jakże ja bym chciała zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna podróż, zdjęcia jak marzenie. zazdroszczę pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepraszam miało być "cieszę się....":)ostatnio mój komputer gubi litery pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Foto splendide complimenti!

    OdpowiedzUsuń