piątek, 24 października 2014

Łania poduszkowiec

Ileż to razy wzdychałam do poduszek z motywem zwierzęcym, wilki, jelenie, wiewiórki. W każdym szanującym się skandynawskim sklepie, znaleźć można, właśnie takie poduszki, poszewki, często z cenami nie do przejścia.
Ostatnio na swoim profilu instagramowym, Alewe ( Poszukiwania moje) pokazała zakup z Pepco, oczy mi się zaświeciły! Toż to właśnie poduszka, którą zawsze chciałam mieć. Mój zapał do posiadania łani osłabł szybko, jak się okazało, że do Pepco mam kawał drogi ( dodam, że byłam w tym czasie we Wrocławiu, mimo wszystko sklep Pepco mam daleko od domu) a na wyspę wracałam na następny dzień. Na szczęście, zupełnie przypadkiem, będąc na spożywczych zakupach, dojrzałam szyld Pepco w Arkadach Wrocławskich! Zaraz tam poszłam, ciągnąc ze sobą koleżankę, z którą umówiłam się do kina. Poduszkę kupiłam, na film się nie spóźniłam i szczęśliwa wróciłam z poszewką ( cała poducha w walizce- odpadało) do domu :)




Jeżeli macie ochotę na poduszkę, to zapraszam do sklepu. Do wyboru są łanie, wiewiórki i wilki.
Ściskam jesiennie. Coś czuję, że jesienne wieczory będą sprzyjały w pisaniu postów :)

 

26 komentarzy:

  1. pedzę po tę łanię :)) mam już jelenia, renifera, łosia, to łania potrzebna na już ;))) piękna, pozdrawiam :)) ja mam do pepco akurat 2 kroki :)
    miłego weekendu zycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna podusia. U mnie do wygrania w candy są wilk i lis, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też zakupiłam sarnę i wilka do domku przy lesie pasują jak ulał :))
    Ale rzeczywiście są piękne :))
    Pozdrawiam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest trafiać takie okazje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Pepco i musiałam przeoczyć :( szkoda wielka, poduszki z motywem zwierzęcym są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez marzyly sie takie poduchy!!
    Sama sprawilam sobie wilka i sarenke :-)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta poducha! w jakiej cenie jak można spytać? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna! Byłam wczoraj w tym sklepie i nie wiedzialam....

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w sklepie też chyba nie ma :( albo ja taka ślepa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Widzę, że muszę się wybrać do Pepco :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że udało się kupić poduchy, u mnie zniknęły z prędkością światła-do Arkad nie dotarłam. Oglądałam później podobne w LM tylko dwa razy droższe- te jednak bardziej mi się podobają :).Fajne takie zakupy - poluję na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci, że o poduchach napisałaś. Dzięki Tobie mogłam je kupić mojej córce, która jest ogromną fanką wilków! To jest potęga internetu :) jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio widziałam ją w Pepco, była jeszcze wiewiórka. Dumałam i dumałam, wziąć czy nie i w końcu... nie wzięłam, miała już pełen koszyk. Ale chyba po nią wrócę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są naprawdę piękne te zwierzęce poduch. I ja się wybrałam do Pepko ale jakoś nie ma tego asortymentu w moim mieście :-(. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna u mnie w piątek ma być wilk i sowa z tej serii - chyba się skuszę :)Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna poduszka,rowniez na takie choruje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za info o tych podusiach w Pepco.
    Byłam dzisiaj i "złowiłam" wilka i sarenkę przecudnej urody.Są po 19.90 zł.Były też sówki,wiewióry i chyba jakieś ptaszysko.Pa!

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio o pepcko czytam często, nigdy tam nie zaglądam i nawet ie wiedziałam, że tam można kupić elementy dekoracyjne do domu, zawsze kojarzyło mi się tylko ze skarpetami i bielizną :)

    OdpowiedzUsuń