piątek, 22 maja 2015

Something NEW from OLD

W zeszłą sobotę, zachęcona udanymi zakupami Agnethy, wyruszyłam do mojego składziku rzeczy wszelakich. Wsiadłam w samochód i już za kilkanaście minut przeniosłam się do szperaczego raju. Czego tam nie ma? Tak chyba najprościej zapytać. Można znaleźć tam dosłownie wszystko, od łyżeczki po starą lodówkę, od sandałów po kożuchy. Idealne miejsce dla zbieraczy nie bojących się kurzu, pajęczyn itp.
Swoje kroki skierowałam na dział z meblami. I od wejścia mój wzrok padł na przepiękny, oryginalny secesyjny wieszak do przedpokoju. Niestety był z naklejką "sale", podobnie jak większość co ciekawszych mebli. Na moje szczęście uchował się jeden taki niepozorny mebel, zakurzony, zastawiony starym wiatrakiem. Z potencjałem, który w nim zobaczyłam. Cena, śmiesznie niska, od razu zadzwoniłam do znajomego, który mógłby mi szafkę odebrać i przywieźć. Zgodził się a ja dobiłam targu z właścicielką.

Niestety stan szafki nie pozwala mi na pozostawienie jej takiej, jaka jest, wymaga trochę pracy. Ponieważ mam już na nią plan, o czym zaraz Wam powiem, to pozostają mi przy niej pracę kosmetyczne i malowanie.
Czy Wy też widzicie ją w CZERNI?





Szafka czeka na lepszą pogodę i mój czas. Tymczasem zagościła w kącie, gdzie dotychczas znajdowały się zabawki dziewczynek. Przyznam, że taki spokój jaki w nim nastąpił, nastraja mnie bardzo pozytywnie. Niech tak już zostanie! Pomimo, iż przeznaczenie szafki, pierwotnie było inne, na razie niech pozostanie inne :)



Na zdjęciach powyżej, tylko trzy rzeczy są ze sklepu: czarny koszyczek w misie, kosz na krześle i wazon. Reszta to zbieranina z pchlich targów i lumpeksów.
Poniżej inspiracje z czarną bieliźniarką w roli głównej via pinterest.




Jak Wam się podoba taki mebel w wersji BLACK?

Żegnam się z Wami wczorajszymi instagramowymi migawkami ze spaceru. Paulina




29 komentarzy:

  1. W czerni będzie jej zdecydowanie do twarzy :).

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Czerń doda jej charakteru, zdecydowanie. :) Chociaż widziałabym ją też w bieli... bo czemu nie? :) pozdrawiam i uprzejmie zazdraszczam łupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel i owszem, ale już mniej pasowałaby mi do wizji wnętrza ;)

      Usuń
  3. Piękna taka jak jest :)) Ale też stawiam na czerń :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zbyt zniszczona aby ją taką zostawić...

      Usuń
  4. W czerni byłaby z pewnością świetna, taka też wygląda fajnie. Mi bardzo spodobała się wersja z pisaniem kredą chociaż to taka troszkę profanacja mebli antycznych ... Ostatnie zdjęcie z inspiracjami the best! W każdym razie bardzo udane łowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafka aż taka stara nie jest. Myślę, że pisanie po meblach, jest ukłonem w stronę łączenia starego z nowoczesnym. Chociaż sama nie wiem czy chciałabym mieć popisane meble ;)

      Usuń
  5. Ostatnia wersja najbardziej mi sie podoba- taka ciepla czern wyglada przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że farbą tablicową uda mi się uzyskać taki efekt.

      Usuń
  6. Pięknie jej będzie w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak!jest boska :] też mam jeden mebelek do przemalowania-zrobiony na biało,ale kusi mnie czerń,a teraz to już tablicówka! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablicówka rewelacja! Ja co prawda po meblu nie chcę pisać, ale kto wie co dziewczynkom przyjdzie do głowy? ;)

      Usuń
  8. Ej noooo, że mnie nie zabrałaś do tego szperaczego raju - no chociaż popatrzeć, bo bym takiej komody - bieliźniarki raczej do podręcznego nie wcisnęła, ale chociaż oczy nacieszyła :)
    Maluj na czarno- tablicówką jak w planie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafeczka cudna. Bardzo podoba mi się w obecnym stanie, ale i w czerni będzie piękna :)
    Inspiracje wspaniałe, ale Twoje zdjęcia chyba podobają mi się jeszcze bardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness za ciepłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Zdecydowanie w czerni będzie jej do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie sie już teraz podoba ale w czerni? czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń nada charakteru meblowi i dobrze wpasuje się w moje klimaty.

      Usuń
  12. Moim skromnym zdaniem, przemalowana doskonale wpasuje się w Twoje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna! już teraz :)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje folkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafka genialna, w czerni będzie jej jak najbardziej do twarzy, ale nie wiem czemu widzę ją też w jasnej mięcie, ot taka moja fantazja :)

    OdpowiedzUsuń