czwartek, 11 grudnia 2008

Jeszcze jedno wyróżnienie :D


Dostałam je od Marci.Jest mi bardzo miło!
Zasady wyróżniania są takie:
-wyróżnienie powstało u Yoasi
-można je nadać od 1 do 7 osób
-należy zostawić wiadomość u osób wyróżnionych na blogu
-osoby wyróżnione proszone są odpowiedzenie na trzy pytania

Twoja pierwsza miłość:zdarzyła się w liceum,strasznie cierpiałam po jej stracie,dzisiaj się z tego śmieje i miło wspominam :)
Coś,co sprawiło,że zamarło Ci serce:jak pierwszy raz zobaczyłam mojego M.to była miłość od pierwszego wejrzenia.Kupidyn dał radę :D
Przedmioty bliskie sercu:pamiątki rodzinne,zdjęcia oraz wszelkie rzeczy z "duszą" wyszperane na różnych pchlich targach

Do dalszej zabawy i miłosno-sentymentalnych zwierzeń zapraszam Choncchite,Vanilladecor,Ivon777,Olle,Alicję,Anne,Sylwie

2 komentarze: