środa, 19 września 2012

Od czego by tu zacząć...I oswajanie jesieni część 2

Długo nosiłam się z zamiarem umieszczenia tych zdjęć.Są dla mnie bardzo osobiste a zarazem widoczne dla każdego i to na pierwszy rzut oka :) Jednak dłużej już chyba zwlekać nie mogę.Mój blog jest moim odzwierciedleniem,jest miejsce moich radości i smutków,bo nie tylko o wnętrzach w nim piszę.Mam wiele wiernych i stałych czytelników,jestem im to winna.Podzielę się zatem z Wami moimi radościami,które goszczą pod naszym dachem od jakiegoś czasu.
Więcej nie napiszę,zdjęcia niech mówią same za siebie :)



A jeżeli chodzi o oswajanie...dzisiaj dodatki i to nie te do domu a te,które towarzyszą mi na co dzień w tzw.Outfitach :) Botki,cudne,delikatne,skórzane,to prezent od mojej mamci.Chusta zeszłoroczna,ale dopiero w tym sezonie ma swoje przysłowiowe "pięć minut". Torbę już znacie,koszyk,to Portugalska pamiątka,idealne do wypadów na pchle targi :) Naszyjnik i frędzelki z paska,to spontaniczne zakupy w na szczęście tanim sklepie ;)







Pozdrawiam ciepło i lecę zanurzyć się w lekturze pod ciepłą pierzynką :)

80 komentarzy:

  1. śliczn zdjęcia..az mi się ciepluto zrobiło take szczęście z nich bije...:)pozdrawiam i ciepłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pauluś to nic nie pozostaje, tylko GRATULOWAĆ! Cudownie:) zdrówka Wam życzę i dużo radosci:)
    Buziaki:)
    Ps. chusta idealna na jesienne dni, sama mam kilka ale wciąż zbyt mało, Twoja szalenie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje na wszystkich frontach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jesienne dodatki ALE nowina PIĘKNIEJSZA!
    szczere Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko no czekałam na tego oficjalnego posta od dawna. Ty to wiesz, że ja Tobie i Twojej Rodzince życzę wszystkiego co najlepsze.
    Poczatek jesieni - to początek zmian w Waszym życiu - ależ bym Ciebie wyściskała teraz :) hihi.
    Zaś ja dumnie pomaszeruję za Wami do ołtarza i będę świadkiem tego radosnego dla Waszej czwóreczki dnia nucąc marsz Mendelsona

    M. sprawił Tobie piekny pierścionek - ma facet gust:) Subtelny , delikatny a zarazem piękny.

    buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia i botki ale przedewszystkim to Wy 3 SLICZNOSCI!!!
    GRATULACJE!!! GRATULACJE!!! GRATULACJE!!!
    Widze ze nie tylko przyszla mamusia szczesliwa ale i ta istotka ktora sie do brzusia tuli.
    Jak dlugo jestes w ciazy?

    Pozdrawiam z jesienia wiejacego juz Chicago - I LOVE jesien i chlodne dni.

    XO Iwonka
    * przepraszam ale moj Polski daje duzo do zyczenia co widac :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam zawsze, nie zawsze pozostawiając znak...ale dziś pragnę serdecznie pogratulować;)) mnóstwo radości i szczęścia Wam życzę...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulinko fajowe to Twoje oswajanie jesieni. Butki szczególnie przypadły mi do gustu a ten koszyk to moje marzenie z tych takich mocno przyziemnych ;)
    W tym roku mam chęć na kolory - zresztą jak każdej jesieni.
    Chusta jak zginie Tobie z wieszaka tzn, że to ja buszowałam :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. och gratulacje! :)
    Cudowne te botki, na takie choruję w tym roku.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje "sasiadko", ech pamietam jak to ja 3 latka temu dowiedzialam sie ze bija we mnie dwa serduszka :) radosc niesamowita. Zycze wam teraz bardzo duzo zdroka i zero stresow, malenstwo pewnie jak kurczaczek na wiosne wam wyskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, to super!:) Gratuluje z calego serca!
    Piekny brzusio! Coreczka na pewno baaardzo sie cieszy!

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wielkie gratulacje :*
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your Shoes so much!!!! I will also have :) Many Greets Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne powody do radości- Gratuluję! =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko nawet nie wiesz jak się cieszę!!! To mnie zaskoczyłaś maksymalnie! Kiedy można się spodziewać berbecia na świecie? Idealna pora na drugiego bobaska. Lenka będzie się miała z kim bawić, a i Ty odpoczęłaś już od pieluch. Super, super, super! Tak się cieszę!
    Buziole dla całej rodzinki!

    A ten pierścionek? Taki bardzo zaręczynowy;) Nic o nim nie piszesz?
    W botkach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!!!!!!!! Super nowiny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Kochana! Jakże się cieszę!!! rewelacyjne wieści :) Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz prześlicznie z tym brzuszkiem, moje gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja tu czesto wpadam...
    Gratuluje brzusia :) i pieknego dodatku na prawej rece... oraz zycze duzo szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i wszystkiego dobrego ! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!!! Wszystkiego dobrego!!! A buty rekwiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podwójne gratulacje !!! Ale radość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, jak cudnie...:)Paula-gratuluję Ci z całego serca, tyle szczęścia na raz..:)Cudnie, cudnie... Fajnie, że będziemy mieć blogowego dzidziusia:)Dbaj o siebie kochana!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne wiadomości na początek dnia- gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz kwitnaco- gratuluje! A i coreczka szczesliwa:-) Piekne te botki od mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaaaa.....jak super! Rodzinka się powiększa:D Ale się wzruszyłam!!!Gratuluję Ci Paulinko z całego serducha:D Uwielbiam takie wspaniałe wieści. Nas blogerki dzielą czasem tysiące kilomertów ale wirtualne przebywanie w Waszych domkach sprawia, że człowiek czuje jakby był członkiem rodziny i dzieli z Wami radości jak i smutki:D Dlatego takie wieści cieszą mnie tak samo mocno jak i Was:D Ściskam całą Waszą rodzinkę!:D
    PS. fantastyczne dodatki jesienne! Moje serce skradł ten cudny kosz!!! Jestem ZAKOCHANA!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczne gratulacje. Ogromna radosc wielkie szczescie.
    Serdecznie Was pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też przyłączam się do gratulacji i dużo zdrówka życzę.
    ELEdi

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje gratulacje! Fantastyczna nowina! Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje! rośnijcie zdrowowo :]

    OdpowiedzUsuń
  31. w pierwszej kolejności gratuluję z całego serca!:))))
    cudnie:)
    a dodatki genialne, zwłaszcza ten koszyk i chusta mi przypadły do gustu:)
    buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  32. dolanczam sie do goracych gratulacji i chwale gust wabranych jesiennych dodatkow.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Niech rośnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie komentowałam u Ciebie, chętnie tu zaglądam. Ale dzisiaj jest taki piękny post i tyle radości wokół Ciebie. Dużo zdrówka dla Ciebie i brzuszka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Paulinko, dzięki za poranne wzruszenia;)
    Gratuluję, gratuluję kochana z całego serca:) Trzymajcie się Dziewczynki ciepło:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  36. ale fajowo !!!!! Kolejna nasza blogowa pocieszka :))) GRATULUJĘ !!!! Rośnijcie duuuże i okrąglutkie ihihihihihii ściskam mocno !
    ps. a zestaw jesienny absolutnie w moim typie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to byłam ja ale z mężowego konta przypadkiem :)

      Usuń
  37. Gratulacje!!!!!! Ale Lena się cieszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję z całego serca! Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej super!!! Gratulacje dla starszej siostry!!!Dużo spokoju życzę i dużego brzuszka.
    A pierścionek to zaręczyny??
    Jejku bardzo się cieszę....
    Nie wiem nawet jak to opisać.
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj!
    Przyłączam się do gratulacji i życzę zdrowia:-)
    Ściskam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  41. Obrodziło na blogach ostatnio :))

    Serdecznie gratuluję Maleństwa i zaręczyn! Wszystkiego co najlepsze, duuużo zdrowia i sił!

    Pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę!

    Cicha, chociaż wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  42. Podwójne gratulacje :)
    Dodatki takie delikatnie jesienne, jeszcze z powiewem letniego wiatru, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje serdeczne !!! Moc uścisków posyłam,zdrówka Wam wszystkim i mnóstwa szczęścia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. To cudowna wiadomość, pięknie Ci w Tym brzuszku :)Dużo zdrówka i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  45. C U D N I E
    C U D O W N I E
    W S P A N I A L E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kochanie czuj się tylko dobrze, radośnie wspaniale !!!

    dbaj o siebie o orzeszka i o córcie wszak ona będzie uczyć ociupnka wszystkiego !!!!!!!!


    słonka Wam posyła ciepełka i uśmiech ....
    m.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe nowiny z samego rana:) Gratulacje podwójne!
    Botki mi też wpadły w oko, piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  47. GRATULACJE!!!!!!!!
    Ofgromne ze szczerego serca, alez cudnie!
    Zdrówka dla ciebie Paulo i dla kruszynki.
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  49. No fajnie było tu do Ciebie trafić! Klimat Twojego bloga jest taki przyjazny i przyjemny, że chcę go już odwiedzać regularnie. No i gratuluję wszystkich tych rzeczy WIELKICH i drobnych...

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaaaaa...Paula GRATULUJĘ tego maleństwa co pod sercem nosisz:))))
    Kiedy szczęśliwe rozwiazanie??Przepraszam za nachalne pytanie ale widzę że brzuszek masz nie wiele większy od mojego:P

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję!cudna wiadomość!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Część Paula!
    Nie było mnie prawie całe wakacje na blogach,a tu taka cudowna wiadomość!gratuluję:)!!!i życzę Wam wszystkiego dobrego!mam nadzieję,że zdrówko Ci dopisuję!a Lenka na pewno będzie kochaną siostrzyczką...pozdrawiam serdecznie!
    Marta
    p.s.
    zrobiłam swojej Julce bardzo podobne zdjęcie ze stópkami na piasku w roli głównej,choć nad polskim morzem:)trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję :) dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana co za radość i szczęście. Gratuluję z całego serca. To cudna wiadomość!!!!Dbaj o siebie i dziel się z nami częściej taki radosnymi nowinami;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję, już sama wiesz, że bycie mamą to wspaniala rzecz, a bycie podwojna mama to dopiero przygoda!!! cieszę się razem z Tobą i zyczę spokojnych miesięcy oczekiwania i przespanych nocek tuz po:)

    OdpowiedzUsuń
  56. no i z wrazenia zapomniałam, że ogromnie podobają mi się botki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ogromne gratulacje!!! A jesienne dodatki sa super :-) J.

    OdpowiedzUsuń
  58. No proszę! :D fajnie jest być w ciąży :))) gratuluję z całego serducha!!! :))) i zaręczyn (?) również :D wszystkiego najlepszego dla Was :*
    Piękne prezenty od Mamy! szal strasznie mi się podoba! :)
    Buziakujemy z Anielką :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Pauluś ,GRATULUJĘ !!! Taka nowina ,a wydaje się tak niedawno (?) gdy czekaliście na narodziny Lenki . Cieszę się razem z Wami!
    Buziaki i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czytałam dziś Twojego posta na telefonie, korzystając z kilkunastominutowego zainteresowania Williama jednymi takimi schodkami na spacerku :) I... wierz lub nie, ale już czytając tytuł posta wiedziałam, wiedziałam, że jesteś w ciąży. No, nie wiem, dlaczego, ale wiedziałam :)
    Gorące gratulacje, to cudowne wieści! Kiedy Twoje Słoneczko pojawi się na świecie? :) Ciekawe, czy zdradzi, jakiej jest płci (jeśli, oczywiście, zechcecie wiedzieć), bo jeśli dobrze pamiętam Lenka do dnia narodzin postanowiła być w tej kwestii tajemnicza :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  61. Paula , przeczuwałam że Twoja nieobecność musi coś zwiastować! Ależ nowina! Gratuluje serdecznie i życzę Ci wspaniałych 9 miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje, super nowina.
    Pięknie Ci z tym brzuszkiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jej Paulinko gratulacje!!! bardzo sie ciesze :) bo mam te same powody malutkiej radosci :) U mnie ostatnio cicho na blogu ale juz niedlugo powracam, sciskam

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopiero się domyśliłam! :) GRATULUJĘ!!! Pięknie w trojkę wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wspaniale wyglądasz - gratuluję i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń