piątek, 15 marca 2013

Wirtualna laurka

Kochani, chciałabym Wam podziękować za wszystkie życzenia, gratulacje, miłe słowa.
Chciałam Wam podziękować za to, że jesteście, zaglądacie, komentujecie. Za to, że inspirujecie i krytykujecie kiedy trzeba. Za to, że trzymacie kciuki i podnosicie na duchu. Za to, że pomimo tego iż nie znamy się wizualnie, znamy się wirtualnie. Wiele z Was przywraca mi wiarę w ludzi, w to, że dobro odwdzięcza się dobrem.
Za to i za wiele innych powodów chciałam Wam podziękować tą skromną laurką, z kwiatuszkiem zaległym na Dzień Kobiet, z nowymi miseczkami wyszperanymi na pchlim targu.
Byłoby mi miło, gdybyście zechciały laurkę umieścić na swoim blogu, tak na pamiątkę. Nie jest to konieczne, absolutnie. Chciałabym tylko wiedzieć, że coś mojego, macie u siebie :)
A już niedługo zapraszam na wiosenne candy, jedna z Was, wygra coś, co namacalnie może mieć u siebie.



Jak już wspomniałam miseczki to nowy nabytek z pchlego targu, całe euro za trzy sztuki :) Krokusiki z ogródka, w tym roku wcześnie zaczęły kwitnąć ciesząc nasze oczy. Słoneczko robi swoje, czekamy jeszcze na tulipany i na jeden nieśmiały hiacynt, który powolutku rośnie i rośnie.





Pozdrawiam życząc udanego, słonecznego weekendu!


33 komentarze:



  1. :)

    Pchli targ, jak zawsze, pięknie zaskoczył:)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za laurkę :) Ogólnie podziwiam, że możesz tu wpadać, kiedy dzidzia w domu... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu, na wszystko mam czas :) Mała sporo śpi.
      Poza tym, bez bloga to bym chyba zwariowała, to moja odskocznia.

      Usuń
  3. Laurka cudowna :) Dziękuję :)
    Zawsze z wielką przyjemnością do Ciebie zaglądam.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :)
      Miło mi, że laurka się podoba i że z chęcią mnie odwiedzasz. To dodaje skrzydeł i chęci do dalszego pisania.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Dziękuję za laurkę :) Miseczki są urocze ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiew delikatności i świeżości , dołączam się do podziękowań:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne....i miseczki i krokusiki...z przyjemnością zamieszczam ten kawałek wiosny na swoim blogu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będzie mi bardzo miło :)
      Uściski dla Was.

      Usuń
  7. Miseczki sa cudasie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie zielono :) Jeszcze tylko 5 dni!

      Usuń
  9. i ja zamieszcze laureczke od Ciebie, dziekuje!!! ja tez wierze , ze dobro wraca ze zdwojona sila i tego staram sie trzymac!!! piekne zdjecia i ...MISECZKI
    pozdrawiam cieplutko
    ania
    p.s.
    ostatnio podziwialam Cie w "telewizji" - b. fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, co to za "telewizja", bo przyznam się, że nie wiem o czym piszesz...

      Dobro dobrem odpłacaj, tego się trzymam :)

      Uściski.

      Usuń
    2. jej- pomylilym sie???- jesli tak to przepraszam z calych sil...- mysle o kanale na Youtube, dziewczyna zupelnie podobna do Ciebie i wszystko dookola niej tez...
      usciski
      ania

      Usuń
  10. PIEKNE KROKUSIKI, MOJE NIESTEY WSZYSTKIE W TRAWNIKU WYGINĘŁY :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu szkoda, ale może tulipany wynagrodzą tą stratę?

      Usuń
  11. hej kochana! ojeju jaka śliczna ta laurka...:) i te miseczki!
    no cudne są :)
    Paula słońce powiedz mi proszę, czy wysyłałaś coś do mnie, bo jeśli tak to nie doszło...a jeśli nie to się nie martwię:)
    ściskam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cieszę się, że laurka i miseczki spodobały Ci się.
      Co do wysyłki, to podałam ją teściowi aby wysłał, nie wiem czy już to zrobił, jak tylko się dowiem, to dam Ci znać :)

      Usuń
    2. hej kochana:*
      dowiedz się proszę, bo już się martwię czy coś się nie zagubiło:( mam nadzieję, że jeszcze nie wysłała w takim razie.
      wysłałam Tobie e-maila, ale nie wiem czy doszedł.
      buziaki!:***

      Usuń
  12. miseczki są cuuudne :)
    laurke chętnie wkleje u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miseczki są piękne - wiem bo byłam tam ;)
    Zakup za prawdziwie przysłowiowy "grosik".
    I do dziś nei moge odżalować, że na ogrodzie nie byłam, a tak mnie te urocze kwiatuszki zachęcały.

    buziaki

    ps. Laurkę przygarnę chętnie, a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, udany miałam połów ;)
      Niby tyle czasu było, ogród pod nosem a okazji niet :P

      Buziaki.

      Usuń
    2. haaaa
      bo tyle się działo, że na ogród nie starczyło czasu :)

      Usuń
  14. Paulinko, wybacz ale ja zamiast laurki ,,ukradnę,, ci te wiosnę na zdjęciu...ależ mi tęskno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamilko, proszę Cię bardzo :)
    Mam nadzieję, że za każdym razem jak spojrzysz na zdjęcie, na Twojej twarzy zagości uśmiech.

    OdpowiedzUsuń