czwartek, 21 października 2010

Wymianka z Anitką i silikon ;)

Jakiś czas temu umówiłam się z Anitką na wymiankę,dla mnie Anita zrobiła woreczek na klamerki(który u mnie pełni inna funkcję) ja zaoferowałam,że uszyję dla niej poszewki.

Woreczek który dostałam zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia :) połączenie materiałów,precyzja wykonania,wszystko to razem tworzy zgrany duet którym mogę cieszyć oczy codziennie.Szkoda by mi było powiesić woreczek na dworze i trzymać w nim klamerki,pogoda jest jaka jest,więc z woreczka szybko zrobiłaby się szmatka.



Dlatego powiesiłam go na wieszaczku w sypialni i trzymam w nim najpotrzebniejsze rzeczy podstawowej pielęgnacji hihihi czyli szczotka do włosów,krem do rak i twarzy,pomadka ochronna.Z tego wszystkiego korzystam codziennie,nawet kilka razy,najczęściej jednak przed snem.Już nie muszę ganiać do łazienki :) wszystko mam pod ręką.



Przyznam się,że pomysł z trzymaniem tych rzeczy przy łózku odgapiłam od Dorotki-Mili,wczęsniej krem czy szczotka leżały na parapecie,co nie tworzyło zbyt ładnej dekoracji ;) Teraz jest i przyjemnie i praktycznie.



Poniżej poszewki jakie uszyłam dla Anitki,wiem,że jej się podobają,a to dla mnie bardzo wiele zanczy :) Dziękuję Ci kochana za możliwość wymianki :*
Oczywiście poszeweczki w pełni recyklingowe,materiał granatowy w kwiaty to zasłona a len byl kiedyś obrusem.




Ach,a co do silikonu,zakupiłam dzisiaj foremki babeczkwo-muffinkowe zrobione z silikonu.Mam nadzieję,że się sprawdzą w pratyce i babeczki w końcu wyjda takie jak trzeba ;) Lecę szukać przepisu.



Pozdrawiam cieplusieńko i dziękuję za Wszystkie komentarze pod ostatnim postem,cieszę się,że podzieliłyście się ze mną wspomnieniami o babci i,że choć przez chwilę uśmiechałyście się do tych wspomnień.

27 komentarzy:

  1. Wymianka swietna, bardzo przydatna rzecz taki woreczek na roznosci, ja tez zawsze gdzies ciapne ulubiony balsam do ust a potem nie moge go znalezc :)
    podusie bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wymianka ;) Piękny ten woreczek a i podusie słodkie ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie dzisiaj kupiłam formę na 6 muffinek.Ciekawa jestem jak się będzie piekło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny pomysł! no bardzo mi się podoba ta aranżacja :]
    a moje poduszki są cudne :* mogę podkraść zdjęcie?
    dziękuję, to była super zabawa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszeweczki śliczne uszyłas a woreczek,.który dostałas też śliczny!
    Podobają mi się te kolorowe foremeczki muffinkowe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo chetnie bym sie powymieniala na takie cudnosci!Woreczek swietny i chyba pomysl odgapie hihi( z tym trzymaniem szczotki w sypialni ,co by przed przytulaniem sie jeszcze poczesac:-) ).Twoje podusie...ty wiesz ,ze je lubie ,bez wzgledu na kolory:-).Silikonowe babeczki-mam takie same chyba tylko w pastelowych kolorkach.Buuuziaki dla Lenusi i ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka! Takie praktyczne lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczek cudny. A foremki maja piekne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wymiana, Az mnie naszlo, zeby maszyne wyciagnac. Choc pewnie na razie i tak nic z tego nie bedzie:/ Silikonowe formy i foremki goraco polecam, uzywam roznych od dawna i bardzo sobie chwale, maja tylko jedna wade (te wieksze), ze nie mozna samej blachy z piekarnika wyjac, za bardzo sie wygina. w polaczeniu z nimi uzywam sprayu do natluszczania form, mam akurat z drOetkera, wystarczy odrobine psiknac i kazde ciasto gladziutko odchodzi od formy. dzisiaj nawet pojechalam do jednego supermarketu, gdzie widzielismy forme na 6 muffinkow w kszalcie lisci ale na miejscu zapomnialam o nich. Na szczescie dziecko tez;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie woreczek wygląda w Twojej sypialni:) a Twoje poduchy po prostu jestem nimi oczarowana!!!

    Ja ostatnio non stop piekę muffinki,ale używam papierowych form. Szukałam już właśnie takich silikonowych, ale na razie widzę je tylko u Ciebie:)))

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocna wymianka! Piękne poszewki uszyłaś, a woreczek bardzo pomysłowy. Faktycznie, szkoda by go było na dwór.Jeszcze jakbym szyć umiała ... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczek cudny, podusie takoż przepiękne, a silikon się sprawdza - używam od lat. Powodzenia z muffinami (pamiętaj natłuścić foremki, wtedy ciacho ładnie wyjdzie :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny,cieszę się,że wymianka Wam się spodobała :) Ja jestem z niej bardzo zadowolona.
    Dziękuję za rady dotyczące smarowania tłuszczem,przydadzą się :)

    Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pauliniu...poduchy cudniaste!!!
    Widzisz,tez klecisz takie cudeńka...to nam dodaje skrzydeł!
    Foremeczki kolorowe,fajowe!

    Może i ja wpadnę na te babeczki??

    CAłusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny blog i cudna wymianka :) pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj woreczek klamerkowo-kosmetyczny:) sliczny :) A co do ciasteczek do u Ushi jest doskonały przepis na takowe kruche babeczki z jabłuszkiem lub budyniem, juz kilkakrotnie robiłam i nigdy nie wiem gdzie one znikają :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj Paulo,piękne poszeweczki,a woreczek,który dostałaś też cudny,widzę że nie tylko mnie różyczki zauroczyły....
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wymianka! Prezenty pomyslowe i takie sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesoooo z tym silikonem to się przeraziłam, ale na szczęście to tylko foremki.... uffff.... są praktyczne to fakt, a te w dodatku ładne i kolorowe :))
    Poduszki i woreczek cudne..... super wymiana :)

    Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wymianke zrobilyscie sobie rewelacyjna i poszewki i woreczek sa urocze.
    Silikonowe foremki na babeczki sprawdzaja sie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo fajna wymianka - uszyłaś piękne podusiei dostałaś piękny woreczek - bardzo fajny pomysł z wykorzystniem go na podręczne bibeloty przy łóżku!

    OdpowiedzUsuń
  22. poszewki piewsza klasa!!! a takiego woreczka na klamrki w życiu bym nie dała na dwór!!!...zresztą swojego też mi szkoda..za duzo pracy i serca w niego włożyłam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Woreczek przepiękny i świetnie go wykorzystałaś ,a twoje poduszeczki oczywiście genialne

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne i praktyczne twory:) kolorystyka jak lubię, materiały jak lubię...:) nic tylko się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna wymianka, i to w obie strony :)
    Pozdrowienia z ziejącej chłodem opolszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna wymianka ;)
    Zarówno Twoje podusie jak i woreczek Anity są przeurocze!
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna wymianka...Obie spisąłyście się na medal... :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń