piątek, 25 marca 2016

Wielkanoc, naturalnie!

Przygotowania do Wielkiej Nocy jak co roku, porządki w domu, pichcenie w kuchni, skromne dekoracje. Bo tak jak przy Bożym Narodzeniu można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa, tak w okresie Wielkanocy wolę spokojne, stonowane dekoracje. W tym roku postawiłam na naturalne akcenty.


Deliatne wianuszki uplecione z lekkich jak piórko witek brzozy ozdobiłam przepiórczymi wydmuszkami i piórkami. Zawieszone na aksamitnych tasiemkach. Narcyz moczy nóżkę w butelce vintage.




Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety, mój aparat póki co, jest w stanie spoczynku. Zderzenie z betonowym chodnikiem, mam nadzieję, tylko na jakiś czas go uszkodziło. Dlatego pozostaje mi pstrykać telefonem.

Pozdrawiam- Paulina

12 komentarzy:

  1. wianuszki delikatne i zwiewne. Prezentują się pięknie. Tak łatwo czasem przesadzić. Zwłaszcza, że Wielkanocy w swojej estetyce czasem blisko do kiczu i tandety. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i wiosennych Świąt Wielkanocnych
    oraz wszelkiej radości i pomyślności .

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taką naturę w dekoracjach :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne czy telefonem, czy aparatem - Twoje dekoracje zawsze zachwycają :)
    Buziaki świąteczne posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naturalnie lubię najbardziej:-)
    Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje z klimatem. Bardzo w moim stylu:)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ตารางคะแนนลาลีกา
    The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ตารางคะแนนลาลีกา

    OdpowiedzUsuń
  9. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń