piątek, 11 listopada 2011

Czekała,czekała aż się doczekała

Półka z Ikea,stała i podpierała ścianę prawie rok.Wiem,wstyd,ale nie miałam na nią pomysłu,pomimo tego,że jej przeznaczenie jest określone przez Ikea.Mowa o półce RIBBA na ramki,obrazki,zdjęcia itp.Miałam bidulkę przemalować,zawiesić w salonie,w pokoju Lenki,w końcu stanęło na sypialnię gdzie jej czarny kolor pasuje idealnie :)
 
 


Oczywiście aranżacja półki będzie się zmieniać za każdym razem,kiedy coś nowego wpadnie mi do głowy ;) Najszybciej chyba zagoszczą na niej dekoracje świąteczne,ale kto wie,kto wie...
Ramka z pchlego targu debiutuje w nowej roli,sprawdza się niej doskonale.




Pewnie zauważyłyście,że ostatnio wzięło mnie na b&w z domieszką naturalnego koloru drewna,do tego trochę szarości,chociażby na paznokciach a to za sprawą nowego lakieru,który ma świetną nazwę.Ja bym na nią nigdy nie wpadła!(Capitan Sparrow's boat=łódź kapitana Sparrow'a) Ostatnio ten lakier plus niezawodny krem do rąk to mój faworyt.


Jak spędzacie dzisiejsze Święto?Mam nadzieję,że pogoda dopisała i była okazja do spaceru.Udanego weekendu Wam życzę.



24 komentarze:

  1. Na pewno półka nie ma Ci za złe tego czekania, bo teraz wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Ty wiesz, że za mną chodzi taka, ale biała, półka nad biurko??? Cudownie, Paula - jak zawsze zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie półka wygląda:)) mnie też od jakiegoś czasu podoba się kolor czarny we wnętrzu:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się aranżacja półki, szczególnie ramki, w czerni i biała przecierana, fajnie sprawdza się jako wieszak na kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko wygląda genialnie! Piękna kompozycja z obrazków, zdjęć, ramek... Pięknie i baaaardzo ciekawie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Półka cudna ale i zdęcia przepiękne.
    Ja preferuję biel ale ta czerń u Ciebie powala.

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no:) pułeczka prezentuje się niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, to ona taka dluga jest! Fajnie wyglada! Bardzo lubie ta polke i sama planuje ja do salonu. Uwazam, ze to swietny wynalazek! ☺
    Bardzo ladnie ja zaaranzowalas!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, to ona taka dluga jest! Fajnie wyglada! Bardzo lubie ta polke i sama planuje ja do salonu. Uwazam, ze to swietny wynalazek! ☺
    Bardzo ladnie ja zaaranzowalas!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Półeczka śliczna ale jakie cudeńka na nie poustawiałaś:)Świeczniczki bardzo mi sie podobają i te rameczki...świetrnie wszystko do siebie pasuje:)
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulinko rzeczywiście ostatnio jesteś pod urokiem b&w.
    A tak mnie raziły moje meble czarne w salonie - a teraz :) haha buźka mi się śmieje bo może wcale tak źle z nimi nie jest,
    Fajna ta półeczka na rameczki, chuda cienka i o to w niej chodzi - ma być na ramki, dekoracje...
    Ty zaaranżowałaś ja po mistrzowsku. Ta ramka z pchlego przyciągnęła mój wzrok.

    Paulinko a ten kremik to takie mocno suche łapki uratuje???

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta półeczka, sama tez o Takiej myślę do salonu. U Ciebie wygląda wyjątkowo uroczo. U mnie dziś pracowicie było, ale odbiję sobie w niedzielę :)
    Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. oświetlona wieczorną aranzacją wygląda przepieknie....tylko od czasu jak sie dowiedziałam ,że Loenardo malował umarlaków...to jakoś straciłam sentyment do tej ryciny....choć jest taka piękna.....az mi dreszcz przeszedł po plecach-pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjecie w bardzo cieplym i romantycznym nastroju :) I warto miec taki swoj"oltarzyk" do ciagle to nowych dekoracji...
    Kremik do rak z Firmy Occitane jest wprost "bombowy", drogi,. ale za to pierwsza klasa - znam go i uwielbiam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna aranżacja półeczki, sądzę że jeszcze nie raz zobaczymy ją w nowej odsłonie :) Tego Tobie i nam życzę :) Co do wczorajszego już święta, to u mnie było wyjątkowo rodzinnie i nostalgicznie... Ot, mała odmienność... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie zaaranżowana półeczka. A ramka z pchlego targu wprost urocza.

    Co do święta - to był to idealny dzień na bezwstydne leniuchowanie przy cieście ze śliwkami :) Pozdrawiam - mysz http://mysi-domek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o ciekawa półeczka, ciekawe czy na Tildy nie jest za wąska, bo nie mam ich gdzie posadzić ;)
    lakier ma piękny kolor :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ostatnie zdjęcie łączy wszystko w calości ioddaje piękno aranżacji na półce! Pieknie! A ramka z pchlego targu cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No slicznie zagospodarowałaś półkę,wszystko bardzo mi się podoba,jest idealnie!!!wato było czekać rok?Fajnie wykorzystałaś ramkę ,bardzo pomysłowo.
    Gustownie u Ciebie.
    Buziaki.Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Półka wygląda świetnie. U mnie czarnego cała masa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze bardzo podziwiam Twoje aranżacje!Piękne te czarne świeczniki!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,
    na Twojej polce panuje fantastyczny klimat :o) - bardzo mi sie podoba, dobrze ze polka wreszcie przestala podpierac sciane.

    Wczorajsze Swieto spedzilam w pracy, jakoze przebywam za granica.
    Ale dzisiaj, spacerowalismy dlugo i pieknie ;o).

    Pozdrawiam cieplo,
    Linka

    OdpowiedzUsuń
  23. Półka świetna, ale to jak ją zapełniłaś-bardzo mi się podoba. Całość wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię tą półeczkę, jest praktyczna i prawie wszędzie pasuje.

    OdpowiedzUsuń