piątek, 12 listopada 2010

Magiczne Drobiazgi

O Magicznych Drobiazgach pisałam rok temu.
Zapraszałam na stronę,właściwie nie tylko ja bo i Dorotka,Asia i Dagmara.Byłyśmy pełne zapału do tworzenia i udostępniania Naszych prac na tej stronie.Niestety,ktoś Nam ten zapał ostudził...I tak Magiczne przeleżały rok czasu.



Po naradach i dyskusjach między mną a Dorotką,postanowiłyśmy reaktywować Magiczne na łamach bloga,na którego serdecznie Was zapraszam.
Znajdziecie tam Nasze rękodzieło,rzeczy typu vintage,retro,second hand.
Jeżeli podoba Wam się coś,co pokazujemy na swoich blogach,możecie to u Nas zamówić.
Mam nadzieję,że Nasze nowe miejsce w sieci spodoba Wam się :)

A poniżej magiczny drobiazg,konik na biegunach razy dwa :) Bo dobrego nigdy za wiele.
Zrobione są (tak mi się wydaje ;) z Papier-mâché,będą tegoroczną dekoracją Bożonarodzeniową.Muszę im tylko znaleźć godne miejsce,może na choince,a może na dekoracji kominkowej...





Moc buziaków na weekend!

30 komentarzy:

  1. śliczne koniki:)
    pozdrawiam serdecznie,trzymam kciuki i życzę powodzenia na kolejnym blogu,mam nadzieję,że tym razem nikt nie ostudzi Waszego zapału i entuzjazmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne drobiazgi, a koniki bija wszystko

    lucyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinko mam nadzieję, że tym razem tak łatwo się nie poddamy i nasze Magiczne Drobiazgi przetrwają :)

    fantastyczne koniki dorwałaś!!!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym blogiem.
    Koniki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę z pewnością tam zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze koniki:)
    Życzę by Wasza inicjatywa rozwinęła skrzydła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sobie dodalam Waszego bloga do ulubionych, koniki przecudnie bajeczne.Trzymam kciuki,żeby tym razem się Wam udalo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodziutkie koniki! Ja też dzisiaj sobie kupiłam konika na biegunach.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne miejsce :)) I piękne rękodzieła :))

    Paulinko - nie zauważyłam, że masz piękną wizytówkę - gratukuję pomysłu :))

    I serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za kolejnego bloga:)Dacie radę kobietki bo piękne rzeczy robicie!
    Koniki przecudnej urody dorwałaś:)!
    Pozdrawiam cieplutko, paczkę wyślę w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniki niesamowite!!!!
    I życzę powodzenia na nowym blogu, byłam, zajrzałam, podziwiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już pędzę oglądać te magiczne drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniki sliczne i bardzo piękne zdjęcia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze te koniki! ;))
    Życzę powodzenia w reaktywacji Magicznych Drobiazgów! ;) Będę tam na pewno zaglądać.
    Pozdrawiam Cię Paulinko.
    Ucałuj Lenkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne koniki!myślę,że na pewno coś wymyślisz i będzie piękna dekoracja!

    Życzę powodzenia!będę na pewno zaglądać!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paula,konie powalaja!Wszyscy maja koniki tylko nie ja:-/.Musze koniecznie se jakiegos kupic bo zwariuje hihi.No prawie bym zapomniala ,ze dziewczynki maja 2,w tym jeden zrobiony przeze mnie.No ale do rzeczy.Piekne zdiecia robisz,ale to juz wiesz.Irlandia baaardzo mi sie podoba,a na twoich zdieciach wyglada jeszcze bardziej kuszaco.Mam nadzieje ,ze w przyszlym roku bede miala okazje odwiedzic zielona wyspe no i ciebie:-) Na wasza stronke napewno wpezne kiedys ,jak bede miala chwilke.Ostatnio jakis len mi wlazl za skore i z niczym wyrobic sie nie moge.No nic buziaki dla was dziewczyny-dla Lenki mocniejsze:-)Buzka.Aaa wiemy juz,ze 29 listopada Noemi bedzie miala usuwane migdalki,wiec kciukasy trzymac prosze:-)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniki rewelacyjne!!! ale ja konikowa jestem ;) nawet tu do NO zabrałam ze sobą te drewniane i tego małego... dużego zabiorę jak na święta pojedziemy ;)

    Blog obejrzałam - fajny!!! :) powodzenia!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz biegnę do nowego miejsca zobaczyć jakie skarby kryje.

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, te koniki bossssskie, już myślałam, że Ty je zrobiłaś i są do kupienia w MD ;-)
    Zdjęcia cudne :)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie..... Wspomnienie dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Konik na biegunach przypomina mi troszkę dawne czasy dzieciństwa:) A te są cudowne zarówno na choinkę jak również do postawiania na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też myślałam, że to Twoje dzieło:))
    Przeurocze są:)))
    Reaktywacja musi się udać:)))
    i a kysz..złe zmory:PP
    pozdrawiam z M. na kolanach:*
    asik

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja te koniki i muszę nowego bloga poogladać

    OdpowiedzUsuń
  24. Czesc Paulinko, nie mam programu pocztowego wiec nic mi sie nie otwiera gdy klikam na Twojego maila. Mozesz Ty pierwsza do mnie napisac w sprawie wiadomej bransoletki? To moj adres: basiaone@gmail.com
    Dziekuje i przesylam buziaki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  25. Magiczne drobiazgi to świetny pomysł dla tak zdolnych i pełnych inspiracji dziewczyn jak Wy :o) trzymam kciuki za zapał...
    A koniki fantastyczne
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia! I niech "złe moce" Was nie zniechęcają do działania.

    OdpowiedzUsuń