sobota, 27 listopada 2010

Marzenia

Jakiś czas temu Madzia z blogu Romantyczna Kobieta zaprosiła mnie na zabawę w zwierzenia o swoich marzeniach.
Wybór dość trudny bo marzeń mam wiele,a napisać mogę trzy.

To może napiszę o tych najważniejszych,które dla kogoś mogą być banalne i prozaiczne,ale nie dla mnie.Dla mnie są do spełnienia i do zrealizowania kiedyś,koniecznie!

1szym marzeniem jest zdrowie,moje,moich bliskich,tych najbliższych i tych dalszych.Zdrowie Wszystkich którzy są dla mnie ważni,nie tylko członkowie rodziny,ale też przyjaciele,znajomi...

2gim marzeniem jest prowadzenie sklepu-kawiarni,mojej własnej,z pięknymi rzeczami,bibelotami,wszystkim tym co tak bardzo lubimy.

3cim marzeniem są wakacje,takie prawdziwe,w nowym miejscu,może nowym kraju,zwiedzanie,fotografowanie ale też i błogie lenistwo.Słońce,plaża,morze...
Najbardziej pożądane miejsce Petra w Jordanii,ach,marzenie...



Na dowód,że marzenia się spełniają,mój ostatni zakup z pchlego targu.Piękny Anioł Willow Tree.
Tymi figurkami zachwycam się od dawna,cena jednak trochę ten mój zachwyt studziła.Jednak los się do mnie uśmiechnął i podczas ostatnich buszowań udało mi się kupić figurkę od Pani,która jak twierdzi,nie lubi tych Aniołków,ponieważ nie mają twarzy...jest to dla niej trochę przerażające.
A ja uważam,że właśnie brak twarzy w tych figurkach jest bardzo wymowne.Ich gesty zastygłe mówią wszystko.
Jak myślicie,co mówi mój drewniany Anioł? :)




Dziś spadł u Nas śnieg,niespodziewanie,bo w listopadzie śniegu nie pamiętają najstarsi mieszkańcy wyspy :) Szkoda tylko,że Lenka nie mogła pośmigać na białym puchu.W czwartek gorączkowała i wolę na razie nie wychodzić z nią na dwór.

Pozdrawiam i życzę przytulnego,pełnego ciepła wieczoru.

25 komentarzy:

  1. "Mam dla Ciebie niespodziankę":) Tak mówi Anioł:)? U nas też dzisiaj pierwszy śnieg spadł.
    Paulinko życzę Ci, aby Twe marzenia się urzeczywistniły i pierwsze dla Lanki! Całuski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na Twojego aniołka, to widzę buźkę młodej dziewczyny, która się lekko rumieni i z spogląda z niewinnym zawstydzeniem :) Piękny aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja w aniołku widze siebie jak chodzę po łąkach i słucham ptaków :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówi:"Masz nową wiadomość w skrzynce e-mali!!!Przeczytaj ją czym prędzej!!:):))

    Spełnienia marzeń...wszystkich...po kolei...a na początek chociaż jednego!!

    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...hihi...miało być w skrzynce e-mail,ale może być też e-mali!!Niech żyją raptusy takie jak ja:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie tez sie podobaja te anioly, ale nie wariuje na ich punkcie:-)
    sciskam, u mnie w It przymrozilo fest:-)
    buziole
    basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko życzę Ci spełnienia tych marzeń- wszystkich po kolei!
    Aniołek piękny, już tego typu aniołka podziwiałam u Ushii:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawstydzony i taki nieśmiały ten Twój Aniołeczek, a raczej Aniołeczka :)
    Cieszę się, że udało Ci się wypatrzeć go na targu staroci, widać był Tobie przeznaczony! Ja ostatnio znów kupuję świeczniczki, choć mam ich już tyle, a jeszcze sama ciągle jakiś nowy robię, nie mogę się powstrzymać! Na pewno znasz takie uczucie?!
    Dużo zdróweńka dla Lenki życzę, raz dwa i zapomnicie o gorączce!
    Pozdrawiam znad nowego świeczniczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek przepiękny. Twój pochodzi z serii uczucia o ile się nie mylę:) Mi strasznie podobają się z serii rodzina..no ale tak jak piszesz...cena.... echhh...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieśmiały aniołek mówi: Mam dla ciebie kwiatki, ale troszkę się wstydzę ;)

    U nas też spadł dziś śnieg i nawet na dłużej się zatrzymał, juuuuuuuupi :))

    Pozdrawiam cię gorąco i biegnę zapisać się na candy obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te figurki!!! Chwaliłam się nimi nawet na blogu. Ostatnio do mojej kolekcji dołączyły dwie nowe:)
    A TwOj aniołek niesie dla Ciebie niespodziankę, może nawet spełnienie Toich marzeń?:)

    Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci spełnienia tych marzeń :) Anioł piękny... z pewnych źródeł wiem, że niektórych na Wyspie dziś sparaliżowało :)
    Zdrówka dla Lenki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. anioł śliczny,tajemniczo nieśmiały,strasznie mi sie podoba jak się u Ciebie zaczerwienia w domku,u mnie też będzie czerwono,ale na razie wszystko jest w sferze przygotowań ;)pozdrawiam,u nas tez zasypane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci spełnienia marzeń, śliczny ten anioł....

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia się spełniają, przecież po to one są. Przypomnij sobie chwile, zdarzenia,gesty (tylko te pozytywne), które były i pomyśl o tych, które Cię jeszcze czekają. Z takim nastawieniem zaczynaj każdy dzień. Dzięki niemu mam siłę do codziennej walki i to z uśmiechem na twarzy:)

    Pozdrawiam
    TCH

    OdpowiedzUsuń
  16. aniołek jest onieśmielony:) wygląda jak chłopak który niesie pierwsze kwiaty dla swej pierwszej dziewczyny, albo mały synek, który pierwszy raz jest świadomy co robi dając mamie kwiaty z okazji jej święta...:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulinko z doświadczenia wiem,że nawet te nasze w głębi skrywane marzenia potrafią być na wyciągnięcie naszej ręki,jeśli dążymy do ich spełnienia.A to czy się spełnią zależy od nas.
    Życzę Ci z całego serduszka spełnienia najskrytszych marzeń,tych mniejszych i tych większych,tych bliższych i tych dalszych.
    Zdrówka dla Lenki!Solidaryzuję się z maleńką,bo też walczę z grypą już od miesiąca:(
    A aniołek jest uroczy,bardzo mi się podoba i przyznam szczerze,że takiego jeszcze nie widziałam.
    Ale w Polsce raczej nie są osiągalne:(
    Sam aniołek przemawia do mnie niewinnym spojrzeniem,delikatnym zawstydzeniem i błogością.I chyba coś tam z tyłu skrywa dla Ciebie:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie piekne marzenia rodzą sie by mogły się spełnić , czego Ci z całego serca życzę i tego aniołeczka podziwiam , piekny i taki subtelny ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełnienia marzeń zatem życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anioły zawsze przynoszą szczęście a zwłaszcza te, które nas urzekają swoim pięknem!!! Dużo zdrowia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj! Aniołka masz pięknego, jak dla mnie jest on troszkę zalotny i bardzo wdzięczny;)A Twoje marzenie nr 2 jest i moim, i oby nam sie spełniło! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście anioł jest bardzo wymowny..
    Niech Lenka szybko wraca do zdrowia:)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten aniołek! Tez mi się taki marzy tylko wiadomo, cena.
    Twój aniołek przyjął taką pozę jak mój syn,gdy coś trzyma w rękach za plecami i pyta: z której ręki wybierasz??
    Pozdrawiam Cię Paula serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna figurka! Ten anioł na pewno sie zastanawia jak Ci tu pomoc w zrealizowaniu marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny aniołek. skrzydełka ma piękne :)

    ____________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń