wtorek, 9 listopada 2010

Irlandia po mojemu part 2




Jeżdżąc na pchli targ mijam to miejsce,zawsze mnie intrygowało i przykuwało mój wzrok.W niedzielę postanowiłam zatrzymać się przy nim i zrobić kilka zdjęć.




Pogoda taka typowo wyspiarska-mglista,lekka mżawka,para lecąca z ust i ja skacząca z aparatem.Musiałam dość komicznie wyglądać,ciekawe co myśleli o mnie przejeżdżający obok kierowcy hihihi







Domek zapowiadający Tajemniczy Ogród,niestety nie zapuściłam się aż tak daleko aby to sprawdzić.Za to domek sam w sobie magiczny,to mi w zupełności wystarczyło.
I tylko ta antena szpecąca,niestety nie mam Photo shopu i nie mam jak jej wyciąć...




Dzisiaj moja kochana mamusia skończyła okrągłe urodziny :D
Mamuś,na łamach bloga składam Ci moc serdecznych życzeń ode mnie,Lenki i Maćka.
Żyj nam sto lat w pełnym zdrowiu!!!
Kochamy Cię :*

35 komentarzy:

  1. kochane, 100 lat dla mamy:))) a zdjęcia, Pauli, więcej!!!!!!!!!!takich postów, BAJKA poprostu!
    ucałowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten domek-jak z bajki-zdjęcia bardzo dobrze to pokazują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny baśniowy domek, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat dla mamy!
    Domek niesamowity, jak ze snu...marzenie...piękny...

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat dla solenizantki:)
    a zdjęcia urokliwe:)bardzo klimatyczny i romantyczny domek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ślicznie!

    najlepszego dla Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jesienne zdjęcia, takie nostalgiczne...
    A domek zapiera dech! Jest cudowny!!!
    Nie wiem dlaczego przywodzi mi na myśl Anię z Zielonego wzgórza i "Ustronie Patty". Wiem, że tamten był większy, ale to może dlatego, że rozbudza wyobraźnię i uruchamia marzenia;-)Tylko ta antena sprowadza na ziemię...;-)))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i oczywiście najlepszości dla Twojej Mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domeczek uroczy- taki jak lubię, Irlandia to kraj, o którym marzę od dziecka, może kiedyś uda mi się tam pojechać:)
    A dla mamy sto lat!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia a Ty narzekasz jeszcze na antenę satelitarną!! W Polsce długo by szukać tak "zadbanego" domu!!! Zazdroszczę widoczków. Wszystkie ostatnio podróżujecie też muszę się gdzieś wybrać i zrobić relację.
    Buziaki
    W.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle klimatyczne miejsce odkryłaś ... ja to bym się spróbowałą jednak zapuścić w ten ogród heheee. Sto lat dla mamy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam, kto by się przejmował kierowcami! Piękny domek! Warto było tak skakać z aparatem dla takich widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykly i tajemniczy ten domek, detale zachwycaja.
    Piekne miejsce.

    Ode mnie rowniez wszystkiego najlepszego dla Mamy.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkowo to za mało powiedziane, aż brakuje słów, bajkowo, tajemniczo po prostu cudnie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowa kraina normalnie, szkoda, że ja nie mam takich widoków ale mgły oczywiście dziś u nas dostatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Domek bardzo tajemniczy, ciekawe co kryje w srodku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Irlandia jest tak piekna, ze nawet deszcz mi w niej nie przeszkadza.
    Dolaczam sie do urodzinowych zyczen dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miejsce magiczne, bajkowy domek, a królewny po drodze nie spotkałaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulinko dużo zdrowka i samej radości dla Mamy :)

    Kiedyś przyjadę i oprowadzisz mnie po Irlandii widizanej Twoim okiem :)

    buziaki dla całej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdeczności dla Mamy, a z djęcia cuuuuudne!!!!

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten domek, taki bajkowy,,,,piękne okna, niebieskie drzwi i cudny dach

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamusi ,życzymy wiele zdrowia,pomyślności i szczęścia:)
    Piękne zdjęcia ,śliczne okolice tylko ta pogoda:((
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam się do urodzinowych życzeń dla Twej Mamy ,100 lat w zdrowiu ,szczęściu i pomyślności!!!
    Domek magiczny ,sama bym nie wytrzymała i tam wlazła!.
    Buziaki i uścisków moc ślę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia cudne, domek megaklimatyczny nawet z tą paskudną anteną. Chciałabym zobaczyć ogródek :/. A dla szanownej Mamusi sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne detale :) a Twojej mamie życzę STO LAT!!

    ________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chatka Baby Jagi :) fajna, ale u Ciebie jesiennie! ;) hehe
    Najlepsze życzenia dla Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A już miałam prosić o kolejną porcję zdjęć z "Twojej" Irlandii...
    Cudne detale i ta irlandzka mgła... aż czuje się ten klimat!
    (antenę można przecież pominąć milczeniem)
    I jeszcze ta droga na Pchli Trag... pełna obietnic ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. PS. Pauluś, wiesz może, gdzie odbywają się pchle targi w okolicach Kildare?

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczności dla Mamy!
    Zdjęcia cudne i miejsce magiczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki piękny!!! Niesamowicie klimatyczny....aż mi się zamarzyło,żeby cofnać sie w czasie i zajrzeć tam w czasach jego świetności! A ten ogród..może przy lepszej pogodzie warto tam zajrzeć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne zdjęcia! Takie bajkowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzy mi się mieć właśnie taki domek na starość. Ten, który pokazałaś ma w sobie magię. I jeszcze muszę napisać, ze aż zzieleniałam z zazdrości na widok tych cudnych foremek z poprzedniego wpisu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń