sobota, 23 października 2010

Irlandia po mojemu part 1

Postanowiłam rozpocząć cykl fotograficzny o Irlandii uchwyconej moim okiem,ze zdjęciami po małej metamorfozie.



Jestem ciekawa Waszych opinii i komentarzy.





Dzisiejsze zdjęcia robione w różnych miejscach,ale o wspólnej tematyce-klimacie,czyli coś jak to nazwała Llooka dla "wrażliwych inaczej".
Kwiaciarnia w miasteczku Celbridge (irl.Cill Droichid) w wolnym tłumaczeniu koscioł przy moście,jedno z najstarszych miasteczek w Irlandii.




Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnej soboty.

33 komentarze:

  1. Cześć Paula podczytuję cię jak zwykle po cichutku na widok tych pieknych zdjęć łezka zakreciła mi się w oku są cudne,,,Na dzwięk słowa Irlandia moje serce bije inaczej bo to piękny kraj i mieszka tam osoba na widok której serce bije mi szybciej i inaczej...choć los nie dał cienia szansy temu uczuciu to i tak ten kraj jest piękny i zawsze bedzie mi się kojarzył z jego kolorem oczu...Pozdrawiam i życzę wielu pięknych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Przepiękne zdjęcia, jak z tajemniczego ogrodu, a kwiaciarenka nie mam słów, zostałabym tam na zawsze! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! Miałam okazję być w tym zielonym kraju a Twoje zdjęcia obudziły wspomnienia... mam nadzieję że kiedyś jeszcze tam pojadę i znajdę kwiaciarnię i kościółek,
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj:) zdjecia sa cudowne! Irlandia to dla mnie ich wspanialy taniec i muzyka...teraz widze jak ladny to kraj:)serdecznie pozdrawiamm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa ta Irlandia widziana Twoim okiem.
    Nie znam jej osobiście ale mnie skusiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające zdjęcia. Irlandia wygląda na nich jak zaczarowana kraina...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. romantycznie i sentymentalnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl na cykl fotograficzny! Pierwsza czesc niesamowita! Piekne zdjecia zaostrzajce apetyt na ... wiecej! czekam na kolejne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. no wiesz zawsze się zastanawiałam czemu Ty jej jakoś szerzej na blogu nie prezentujesz ;) ale to super! nigdy jak wiesz tam nie byłam, więc z chęcią pooglądam ujęcia dla wrażliwych inaczej :)
    Pierwsze zdjęcie kojarzy mi się z domem Muminków :) i to z furtką mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ..."Wciąż kochać Cię jak Irlandię"...nie na darmo tak śpiewali!
    Wszyscy,którzy widzieli,mówią,że to piękny kraj!
    Wszystko przede mną:):)

    Mnie zauroczyły stare brameczki i ogrodzenia...cudne!!

    Pozdrawiam CiePauliniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne zdjecia, cudowne miejsca,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Paula,piękne zdjęcia! Szczególnie kwiaciarnia mnie zachwyciła!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie uchwyciłaś te malownicze detale,czekam niecierpliwie na dalszy ciąg

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł :)) Czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko do tego mogę dodać jeszcze tą fantastyczną muzykę irlandzką, którą lubie słuchać
    Mam nadzieję, że kiedyś pokażesz mi właśnei Tą swoja Irlandię ;)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te zdjęcia. Przyznam, że mijam czasem takie "obrazki" i nie zwracam na nie uwagi. Super, że pokazujesz innym to ukryte piękno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, a przede wszystkim podoba mi się jak ją uchwyciłaś:) zaczarowane miejsca!
    czekam z przyjemnością na więcej!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie mi się podobają te okna w drzewach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulinko, też zastanawia mnie dlaczego dopiero teraz?
    Ale okazuje się, że wszystko przed nami :) Zdjęcia bardzo klimatyczne, czekam na kolejną odsłonę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Pauliś!
    Zazdroszczę takich widoków na żywo... ale dzięki, że o nas pomyślałaś! Będziemy sobie oglądać jak przez dziurkę od klucza:) Już czekam na jeszcze:)
    Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są piękne, zatrzymałam się przy kwiaciarni. Czekam na więcej.Dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia piękne, magiczne. Czekam na więcej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Uściski z chłodnego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcia ;) A kwiaciarnia wygląda bardzo obiecująco ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia urokliwe i klimatyczne ,zapodawaj częściej ,chętnie zobaczą Irlandię widzianą Twoimi oczami!.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    Była jakiś czas temu w Irlandii i jest rzeczywiście taka jak na Twoich zdjęciach... po prostu bajkowa.
    Oczywiście nie wszystkie miejsca oddają taki klimat, ale wystarczy spojrzeć inaczej i jest bajkowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia..nie mogę się doczekać kolejnej partiii.. A Irlandia jest na mojej liście marzeń :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny,dziękuję za Wasz wszystkie komentarze,cieszę się bardzo,że moje zdjęcia i Irlandia widziana moimi oczami podoba Wam się,obiecuję,że będą kolejne foto części z Zielonej Wyspy :)
    Wszystkim tym,które z Was nie były a chciałyby zwiedzić Irlandię,polecam,zwłaszcza w dobie tanich połączeń lotniczych.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj:-)
    Znalazlam Twpjego bloga przypadkiem, az mi wstyd, ze wczesniej go nie zauwazylam, jest piekny! Jesli pozowlisz to juz tu zostane.
    Pozdrawiam cieplo z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ładnie :) z przyjemnością obejrzę Irlandię w Twoim obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne zdjęcia. Cudowny klumaqt i ciepło z nich bije. Buziolki w nocha.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia mojej ukochanej Irlandii...dziekuję:)
    A.

    OdpowiedzUsuń