czwartek, 28 października 2010

Manufakturę ozdób świątecznych uważam za otwartą



Tak,tak moje drogie,ja już zaczęłam produkcję świątecznych ozdób.
Na pierwszy ogień poszło uszycie koników,trochę się z nimi miałam,bo aż cztery szablony musiałam rozrysować,aż w końcu doszłam do wniosku,że ten i koniec,jak nie wyjdzie to nie wyjdzie.
Jednak myślę,że wyszło.A co Wy sądzicie?



Pomysł na konika ściągnęłam o stąd :)



Moje może nie wyszły tak idealnie,ale i tak znajdą miejsce w tegorocznych ozdobach świątecznych,które już powolutku kompletuję.



Moc buziaków dla Was dziewczyny!

41 komentarzy:

  1. Wyszło! :) Bardzo ładnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi jesteś szybka! Ja zabieram się po zaduszkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz ,jesli to niby jest uszyte recznie,to ja przyznaje ci 6 z plusem!Bardzo fajny pomysl, wykonanie pierwsza klasa no i.... tez takiego chce!hahaha. Spapuguje,jak bede miala chwilke co by poszalec z maszyna:-) .Poki co walcze z Nadia:-)Buziaki dla was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. koniki świetne! ja produkcję planuje i planuję no i się zabrać nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pauluś koniki urocze, sama mam ochotę je uszyć. Twoje ślicznie wyszły! Mam też wstążeczke w krateczkę identyczną jak Twoja, więc wydaje mi się, że nasze ozdoby choć nieodgapiane będą bardzo podobne do siebie:)
    Powolutku też zaczynam produkcję świątecznych drobiazgów bo od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia:)
    Pozdrawia cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulo, koniki super! Szczególnie podoba mi się ten czerwony z zakładkami i rozczochranym ogonkiem :) Zajrzałam też do bloga, którym się inspirowałaś i... Kurczaki! Wnętrza, dekoracje, jak u naszych polskich blogerek, a teksty siakieś, takie czeskie ;) Piękno ponad podziałami :)))

    Pozdrawiam :)
    m

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie.Jakos mnie tez naszło,żeby dom ozdabiać.Świece porozstawianie w każdym kąciku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pauluś ,urocze są Twoje koniki . Jak tylko zobaczyłam ,że już świątecznie się zaczyna robić PANIK mi się załączył ! Ratunku ,znowu tyły będę miała.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniki śliczne:) u mnie też już produkcja świąteczna ruszyła. Nawet myślałam,że chyba za wcześnie, ale widzę,że wszystkim nam tęskno za tym czasem...

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale extra!!!Sa sliczne Pauliniu!!

    Manufakturę rzeczywiście czas zacząć!I ja też juz zaczęłam-poczyniłam dwie choineczki,większa i mniejszą-pochwale się wkrótce!
    Dzisiaj chyba wrzucę w końcu pokój chłopaków!

    Działaj ostro,bo czas ucieka i święta tuż tuż!!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podczytuję powyższe komentarze, podziwiam koniki i jestem usprawiedliwiona (tydzień temu zakupiłam pierwsze bąbki).

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. oj udały się ,udały :] a to serduszko jakie urocze :]

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamusiu.... jakie słodziaki :)))))
    No nie wiem dlaczego, ale na ozdoby świątecznie nie mam jeszcze chęci, chyba jeszcze z ubiegłego roku mi zostało ;-)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie ze juz zaczelas kompletowac swiateczne ozdoby, koniki sa urocze.
    I ja musze z czyms swiatecznym ruszyc.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne koniki. Piękna dekoracja świąteczna. Och jak ja lubię takie ozdoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jakby były idealnie symetryczne to nie byłyby takie urocze! :)

    _________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutkie:)
    Hmmm, mówisz, że już czas się wziąć za ozdoby świąteczne? Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe koniki !!!
    Czekam na nowe ozdoby ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszlo i to jak! Super koniki:-)
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta "wystawka" . Koniki są cudnej urody. Takie swojskie polskie koniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne te Twoje koniki,ja już też zaczęłam produkcję,na razie dla kogoś,może coś się sprzeda (mam taką cichą nadzieję)A TA WSTĄŻKA W BIAŁO-CZERWONĄ KRATKĘ CUDNA,TAKIEJ SZUKAM I NIGDZIE NIE MOGĘ ZNALEŚĆ, POZDRAWIAM CIEPLUTKO :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Paula, a umówione było "ispirowanie" hehe:) Pamiętasz?
    A czy wyszło? Oj nawet wyjszło:)
    Piękne kruszyny, o wykrój nie pytam, bo ja zdolna inaczej i... i tak nie pojmę:)
    Całuski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  24. I "n" mi zjadło... inspirowanie miało być:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No wyszło, wyszło jak najbardziej:) Mnie się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie sie baaardzo podobaja:) a jak widze nie tylko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    bardzo zdrowia. Konik jest piękny, cieszę się, że znalazł dla mnie inspiracją.
    Piękny dzień. sar

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne te koniki, ohh chyba tez musze zaczac ozdoby szykowac bo potem sie nie wyrobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wrzuc jeszcze ,,odglos paszcza,, :) koniki bardzo sympatyczne ! tez wlasnie mysle nad rozpoczeciem prac nad ozdobami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny,tak się cieszę,że Wam się podoba :D Michę mam od ucha do ucha uśmiechnięta.Wasze komentarze dają kopa do działania,a już coś mi w głowie kolejnego świta hahaha

    Aha,a białe serduszko jest od Dagmary :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że wyszło, i to jak! Cudne konisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. no śliczne są!:) uruchamiaj masową produkcję, zrobisz majątek:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne koniki
    ja się też zbieram, ale nie mogę się zebrać ;)

    wieszak jest przecudny

    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniki prześliczne właśnie takie mają swój klimat!!!! Nie spodziewałam się że czerwony konik może być taki urokliwy i do tego te wstążeczki.
    Śliczne świąteczne ozdoby.
    Pozdrawiam
    Nikusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniki s boskie !!!
    I to serduszko na koncu postu :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza moja wizyta u Ciebie, ale już wiem, że napewno nie ostatnia. Tyle tu cudowności :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie :) i lubię taką świąteczną kolorystykę - czerwień, biel, kratkę i płótno :) cudne połączenie :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie, manufakturę ozdób świątecznych najwyższy czas zacząć, a koniki naprawdę rewelacyjne!!!
    Może i ja stworzę sobie swoje własne...dziękuję za inspirację:-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń