sobota, 30 października 2010

Pozostając w temacie ozdób świątecznych



Poczyniłam dwie szmaciane choineczki :)

Zrobiłam im przymiarkę świąteczną,już wiem,że w tej wersji zagoszczą jako dekoracja w Naszym domu.




Myślę,że na tych dwóch choinkach nie poprzestanę :) Szyje się je bardzo szybko,wystarczy dodać perełeczki,kokardki i mamy gotową,niebanalną,dekorację Bożonarodzeniową.



Dzisiaj post tak na szybko,szykujemy się na imprezę urodzinową naszego kolegi z naprzeciwka :) Mam nadzieję,na udaną zabawę!

Pozdrawiam ciepluchno i życzę Wszystkim udanego sobotniego wieczoru.

59 komentarzy:

  1. kurcze, piękne są ale to już ?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam wczoraj bardzo podobne w sklepie, tez zapragnelam takie zrobic :) Slicznie Ci wyszly, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne choineczki, chyba mnie zainspirowałaś. COŚ zaczęło mi chodzić po głowie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pauluś, jesteś bardzo zdolną osóbką:) piękne te choineczki!!!! dobrej zabawy Wam życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto wkręcona!
    A prezenty kupione? Bo u mnie już polowa tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne ;)
    Konik na biegunach uroczo się obok choineczek prezentuje ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są Twoje choineczki:-)
    Udanej zabawy i słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne,takie proste,delikatne,a ten konik idealnie tam się wkomponował.pOzdrowionka i udanej zabawy,macham chusteczką,bo mnie akurat grypsko odpadło:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje choinki. Zdolna z Ciebie dziewczyna -:-)) Z konikiem wyglądają uroczo i świetnie do siebie pasują. Ach jak ja lubię święta;-))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne! oh chyba się pokuszę o podobne

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te choinki, super się prezentują z konikiem na biegunach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te choineczki! Chyba też muszę zacząć myśleć o świątecznych dekoracjach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękności! niczym z czasopisma!
    Kurczę, ale Ty wyrobiona jesteś ;)
    Ozdoby z poprzedniego posta - słów brak! BOSKIE! a na tamto zdjęcie mogłabym patrzeć godzinami!
    Udanej imprezki :)
    papatki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczna ozdoba. Też myślałam o uszyciu choinek, ale z cekinami. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie, bo na razie jestem myślami wciąż wśród dyń i jesiennych liści. Niemniej jeśli zdecyduję się na produkcję choinek to chyba wykorzystam Twój pomysł z "posadzeniem" ich w doniczce.

    Imprezy zazdroszczę, bo leżę chora z laptopem w łóżku i tylko fajne blogi osładzają mi wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ale zasnieżone choineczki tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste a pełne uroku :)

    Udanego wieczoru :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PS. Czy wiesz może Paulo, gdzie i kiedy odbywają się pchle targi w okolicach Kildare?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ty zdolniacha jesteś - piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem za poprzedniczką, kurcze piękne są I koniki też. Choinkę może i spróbuję zrobić, ale konia to już bez szans :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne te choineczki-takie delikatne. Ja aktualnie przygotowuje dekoracje na halloween. Potem bede szukac inspiracji świątecznych. Pozdrawiam i gratuluje pomysłu i zdolności.
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  21. Milusie te choineczki, bardzo w moim guście!
    A wieczornego wyjścia zazdroszczę ,bo dzis mi odstresowanie potrzebne ale niestety ,, sześcioletni nadbagaż ,, za ścianą już śpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłej zabawy! A choinki przecudnej urody *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam podobne choinki u niektórych osób, ale Twoje wymiatają poprostu! Śliczne i takie... eleganckie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne te Twoje ozdoby, w ogóle gratuluje tak ślicznego bloga i talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Choinki naprawdę śliczne, proste i niebanalne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. podobają mi sie,ile Twoje orientacyjnie mają "wzrostu"???

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne choineczki,ja juz też zrobiłam pierwsze drzewka,a że Ty swoje pokazałas to ja też .W tym roku będziemy się dłużej cieszyć klimatem świąt i już:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł :) Wiesz chyba mnie zaraziłaś, bo zaczynam myśleć o dekoracjach świątecznych :)

    Udanej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paula dałaś mi bodziec do poczynienia świątecznych ozdób.
    Choinki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękno tych choinek tkwi w prostocie. Bardzo mi się podobają, teraz i ja zaczęłam myśleć o świątecznych ozdobach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana moja!!! Az mi siegeba usmiechnela na widok tych slicznych choineczek, mnie by do glowy nie wpadl taki fajny, a prosty pomysl. Chyba tez uszyje cos podobnego na swieta. Dzieki za inspiracje!!!
    sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  32. urzekły mnie twoje choineczki prostotą...cudne i takie akurat - nic dodać i nic ująć...
    pozdrawiam serdecznie ;-)
    A konik wymiata ech ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześłiczne.Extra pomysł,a wykonanie lepsze.Pozdrawiam :}

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne ozdoby choinkowe.....ich prostota ma tyle uroku w sobie....gratuluję wykonania "dobrej roboty"

    OdpowiedzUsuń
  35. Choineczki cudowne! Śliczne są te wstążeczki, które wykorzystałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, mozesz byc pewna,ze nawet jak mnie postraszysz sadem,uszyje sobie takie choineczki!A co! Ty wiesz,ze jestes moim natchnieniem hihihi.Chyba nawet mamie naprodukuje troche takich ozdob swiatecznych.U nich zawsze tradycyjnie-bombki i lancuchy.Czas wprowadzic troche zmian haha.Mam nadzieje,ze imprezka sie udala i odespalas juz kaca:-).Ide obiadek ugotowac.Krzysiu z Noemi pojechali na grzyby,wiec moze cus przyniosa.Buziaki ogromne dla was.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się takie gałgankowe dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. choineczki piękne poczyniłaś, mi się mszane marzą ale zobaczymy co z tego wyjdzie:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękniutkie choineczki. Super wyglądają w tej doniczce!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ech...fajowe są...już zdziałałaś???Dopiero mi pisałaś,że masz na nie chęć!:)Szybcior z Ciebie:)
    Ja tez swoje wstawiłam na blogu Pauliniu,może tez się spodobają-zapraszam na Candy!:)

    Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Szybciutko z ozdobami, ale jeśli wena Cię nie opuści, to będą ich krocie radować nasze oczy:)Proste rozwiązania są najlepsze:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjne :) uwielbiam takie niby proste a za razem przepiękne dekoracje swiateczne.

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurczę,tyle komentarzy to ja nie pamiętam kiedy ostatnio dostałam :)
    Dziękuję Wam bardzo za te wszystkie miłe słowa.

    Cieszę się,że choineczki się podobają,inspirujcie się nimi i bierzcie się do roboty ;) Powodzenia.
    Aha,koniecznie pochwalcie się efektami u siebie na blogu.

    Ściskam w ten wyjątkowy dzień,który ja niestety spędzę w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne! Ta biel z czerwienią....cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Urocze te choineczki... zrobię podobne ;-)
    Tęsknię za Irlandią...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne! wydają się proste w wykonaniu:) chyba spróbuje!

    pozdrawiam Cię serdecznie i niech dzień w pracy szybko mija!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne!!!Fajna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne :) ciekawe czy wyglądałyby równie pięknie jakby były pikowane? :)

    _____
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozpędziłaś się dziewczyno! Podziwam tempo prac i zazdroszczę tych cudnych wstążeczek. Pięknie wykańczają prace. U mnie nie ma takich fajnie zdobionych. Ale i tak mam ochotę zmajstrować takie choinki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Paulinko tak mnie zainspirowałaś ozdobami świątecznymi, że cichutko wyjełam materialw niedzielę i sama wymodziłam pare drobiazgów świątecznych.

    Twoje jednak sa powalająco - oszałamiająco urodziwe !!!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne są !!!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Strasznie mi się podobają. I zazdroszczę Ci, że już się wzięłaś za świąteczne ozdoby... Ja jeszcze w polu :-D

    Buziaki
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  53. Pauluś zapraszam do mnie po słodkości:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za inspirację!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń