piątek, 15 czerwca 2012

Hello weekend!

Jutro wolna sobota :) Już się na nią cieszę.Mam pewne plany co do tego dnia.
Oczywiście rano pchli targ  (taaa przy Was to ja się na pewno nie wyleczę z tego uzależnienia,dobrze,że nie jestem sama,w grupie uzależnionych zawsze raźniej ;)) Po,mam nadzieję,owocnych zakupach,przyjemności domowe,czytaj: porządki,góra ubrań czeka na wypranie,odkurzacz już sam kurzem zarósł...Co Wam będę pisać,samo życie!Mam nadzieję,że raz dwa się z tym uporam.Chęci mam dobre,ale wiadomo jak to jest z chęciami ;) Po wszystkim błogie lenistwo z gazetką i herbatką.Kto wie,może jak pogoda dopieści to spędzę ten czas na ogrodzie...
Jakie Wy macie plany na sobotę?
Dzisiaj kilka pstryków kominkowej aranżacji i zabawa w obróbkę zdjęć.


Świecznik to stara zdobycz z pchlego,podobnie jak czarna ramka,która pierwotnie była złota.



Sosjerka i puszki,też pchlowe zdobycze...



Pozdrawiam już bardzo weekendowo!

Sobota 9:37 zaraz jadę na pchli :) ale ja nie o tym,M13 napisała coś bardzo ważnego o czym ja zapomniałam,gapa ze mnie,głównym punktem dzisiejszego dnia będzie wieczorny mecz!Mam nadzieję,że nasza drużyna da z siebie wszystko.Wraz ze znajomymi mamy zamiar kibicować z całych sił.Mam nadzieję,że i Wy będziecie dzielnie trzymać kciuki,im Nas więcej tym lepiej!

13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Udanego weekendu :)
    Jeśli masz ochotę - zapraszam na candy
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne:) Piscassa???
    A choroba...no cóż...taka to nie szkodliwa...chyba że dla portfela:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nawet nie wiesz, jak ja tego pchlego Ci zazdroszczę... Marzenie :) Niestety u mnie coś takiego nie istnieje, a z chęcią bym zaszalała. U Ciebie jak zawsze pięknie.
    Ja na weekend noszę się z zamiarem uporządkowania różnej dokumentacji, papierów i szpargałów we wszystkich szafkach, ale jak będzie słońce, to znów całą sobotę przesiedzę w ogrodzie.
    Udanego weekendu życzę i czekam na relację z zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie walcz z uzależnieniem!! Daj się ponieść.... :D

    U nas główny plan- mecz wieczorem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprzątanko.sprzątnko,sprzątanko.....
    Zdjęcia super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze zazdroszcze ci tego pchlego u mnie w okolicy to marzenie :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. No i kapią mi łzy, że ktoś ma tak piękne plany na ten dzień.... ;) A ja próbuję się wziąć za swoją pracę, którą muszę zrobić w weekend.... Targ staroci, zakupy, kawka, gazetka, moje marzenie.... Już czekam na fotki ewentualnych targowych zdobyczy!
    pozdrawiam
    zazdrosna marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. puszki są świetne:)mją przepiekny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. puszki są przepiękne :)



    info : zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ciekawa jestem nowych zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne drobiazgi :) Udanego polowania na kolejnym targu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że poszukiwania będą owocne i upolujesz wiele równie ciekawych przedmiotów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń