niedziela, 3 czerwca 2012


Wczorajsza sobota,powolna,niespieszna,taka jaką lubię,obowiązki przeplatane z przyjemnością.
Czas na książkę,którą z Maćkiem czytamy na zmianę i prześcigujemy się w przeczytanych stronach.


Malowanie pazurków nowym lakierem do paznokci.


Telefon,który zabrzęczał wczoraj kilka z razy z wiadomością o pewnym koncercie w filharmonii i bankietem na 300 osób :)

 
 Pospiesznie rzucona torebka na łóżko,aby odebrać w/w wiadomość.


Wyprasowane koszule czekają na cieplejsze dni,chusta od Dorotko przewieszona przez gałkę drzwi szafy,nowe kolczyki,których nie miałam jeszcze okazji założyć,do łączyły do kolekcji.




Zapomniana bransoletka,która od wczoraj znów jest jedną z ulubionych.Mam nadzieję,że te turkusy przywołają lato...


Lubię takie dni,kiedy nic nie muszę a chcę.Kiedy zegar powoli tyka a ja mam w tym wszystkim czas dla siebie,który celebruję.Pomimo wszystko.
Mam nadzieję,że Wasza sobota była równie udana.



Pozdrawiamy!

20 komentarzy:

  1. ahhh to ja mam taka niedziele :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. No u nas wczoraj nie bardzo było leniwie. Popołudnie i wieczór w szpitalu...i znowu mam dość angielskiej służby zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie dni, też wczoraj miałam podobnie:-) a potem wieczór w miłym towarzystwie przy winku:-)pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze o takiej sobocie.Gdzie nie musze do pracy,...Rano przygotowuje obiad i sprzatam a po poludniu tak jak napisalas spokojnie bez stresu...
    Mialam kiedys takie soboty..kiedys.Teraz jak wracam o 12.30 to nie wiem czy najpierw gotowac czy sprzatac...Szkoda mimoichdzieci bo one chcialyby gdzies pojechac a ja nie mam czasu....

    Torebka piekna...taki kolor jakiego szukam...

    Milego dnia:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. to bardzo wazne by potrafic delektowac sie takimi momentami,
    bo czyz nasze zycie nie sklada sie w wiekszasci z tych zwyklych spraw?
    umiec cieszyc sie tym to sztuka, to sztuka czerpania z zycia po prostu..
    oj chyba pojechalam...ha ha!
    pozdrawiam cieplo!
    ps. sliczne zdjecia, mnie ujelo to z mucha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że tymi turkusami uda sie przywałać lato, piekna bronsoletka...lakier dopaznokci świetny!!
    Dla mnie stety bądź też nie każdy dzień jest taki sam...czy sobota czy nie...
    Piękne zdjęcie z córcią!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich dni życzę więcej, nie ma nic wspanialszego niż spokój, zero pośpiechu czy czas na dobrą książkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym umiała tak organizować czas, żeby każda sobota taka była .. :)
    Robić tylko to , na co ma się ochotę .
    Tymczasem u mnie sobota przepłynęła pod znakiem sklejania makiety .
    Ale to już ostatnia w tym semestrze :)
    Ale dzisiejsze popołudnie zamierzam spędzić równie udanie , jak Ty sobotę ;>
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. AMAZING POST:) Your blog is so wonderful..do you have twitter or fb to follow you with??

    If you want some décor inspiration from Sweden, check out my blog:)
    Have an awesome week.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinko ja mam nadzieję taki czas dla siebie wygospodarować na ten zbliżający się weekend po tym ciągłym ostatnim chorowaniu i wielkim zastoju mam narszcie ochotę podziałać. Cieszę się że zwykłe przyziemne czynności potrafią sprawić Tobie radość.

    Czarne zasłony- miodzio :) i skoro wracasz do turkusów to ja mam pomysł:)

    Koncert w filharmoni, bankiet na 300 osób i wielkie show z gwiazdami teatru Sabat Małgorzaty Potockiej, ja wystrojona jak gwiazda ;) - taka mogła się zdarzyć raz na 100 lat!!! Bo to przecież było stulecie z wielkim rozmachem - VIPy i My w roli głównej ;)

    Buziaki śliczne Kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie dni, niestety ostatnio rzadko się zdarzają :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ..też miałam podobnie. Lubię tak :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to zazdroszczę takiej soboty, bo moja była ciężka. Od 9:00 do 18:00 skręcanie mebli z ikei... ciężka i żmudna praca.. oj bardzo, ale za to jak będziemy mieli pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja sobota tym razem bardzo towarzyska była, ale uwielbiam takie dni, kiedy nic nie muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie sposób się nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiem, które zdjęcie podoba mi się najbardziej, chcę taką chustkę i taki lakier... A książkę polecasz? Znam to "wyrywanie" aż za dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co podpowiesz, jak się zdobywa takie fajne rzeczy ;)?

      Usuń
  17. ja mam czasami..bardzo czasami...takie niedziele...
    Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ksiązka świetna, dostałam od mikołaja i połknęłam:)
    kubek moje marzenie moze najblizsza podróz do usa da mi w końcu jakiś zakup:) pzdr i czytam:)

    OdpowiedzUsuń