piątek, 29 czerwca 2012

Małe radości

Witajcie po kilku dniach przerwy.Ostatnio trochę nie po drodze było mi z blogiem.Każdy potrzebuje chwili przerwy,oddechu i momentu powrotu,bo nie bójcie się,nie zamierzam opuszczać swojego miejsca w blogowym świecie.Jestem z nim zrośnięta na tak długo,jak tylko los pozwoli.

Dzisiaj optymistycznie bo o prezentach,które są niewątpliwą radością naszego życia.Tym bardziej sprawiają Nam przyjemność kiedy są trafione.Na candy u Dagi-Mary zapisało się tyle osób,że nawet w snach nie przypuszczałam,że mogłabym wygrać.Prawdopodobieństwo wylosowania mojej osoby było tak małe,jak to,że Polacy wyjdą z grupy...a jednak udało się :) i Polakom też się kiedyś uda.

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką cudnej miseczki tudzież salaterki.Jest piękna!Nie jedna z Nas wzdycha do tych miseczek na blogu u Dagi,los tak chciał,że ja mogę wzdychać trzymając ją w rękach :)




Na dzień dzisiejszy miseczka pełni funkcję...wazoniku :) Prosta i skromna dekoracja,ale poprzez soczyste kolory kwiatów bardzo energetyzująca!



Daguś,jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za miseczkę i pachnący dodatek.Ten kwiatuszek z mojego ogrodu jest dla Ciebie :)

Ściskam Was i do klinięcia!

22 komentarze:

  1. Ta miseczka była Tobie przeznaczona !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglada u Ciebie! Jakby juz zawsze tam stala.
    Bardzo sie ciesze, ze trafilo na Ciebie. :)

    Pozdrawiam cieplo!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. ..i ja wzdychałam...ale już raz coś otrzymałam:) więc fajnie, że to właśnie do Ciebie uśmiechnęło się szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzeźwiający dodatek! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miseczka naprawdę piękna i te kwiaty dodają jej życia. :) Gratuluję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie miseczki, chyba go podłapię i zrealizuję u siebie;)
    Gratuluję tej wygranej, mam wrażenie, że jak coś jest komuś pisane to nie ma mocnych. Widać tu doskonały przykład, ta miseczka była Tobie przeznaczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara! Też miałam chęć na tą miseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ta miseczka :)
    pozdraiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna wygrana :)
    oj walczyłam tez ostro :)


    zmieniłam adres :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:)))
    też marzyłam o tej miseczce szczęściaro:))))
    jest boska!
    gratuluję z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Miseczka pasuje, jakby nie patrzeć, do Twojego lekko orientalnego - marokańskiego wystroju (takie moje wrażenie :D)
    Fajny pomysł z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję - pięknej nagrody:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skupisko małych radości jest ogromną uciechą :)
    Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękną kompozycje stworzyłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miseczką to Ci się naprawdę poszczęściło. Niech Ci się dobrze z niej je, dobrze ją ogląda, trzyma w niej różne drobiazgi, cokolwiek Ci przyjdzie do głowy!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  16. ta miseczka ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej, mi przychodzi tylko powzdychać do niej ;-).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zazdrościmy i wzdychamy :)... miseczka piękna a wygrana słuszna ;)

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje!!!!!!!
    Miseczka naprawde piekna!!

    OdpowiedzUsuń