środa, 3 grudnia 2008

Nareszcie koniec weekendu :)

Trwał od piątku do wczoraj,a to za sprawą moich psiapsiół które mnie odwiedziły :D Szalony był to czas i intensywnie spędzony na zwiedzaniu czego się da!Odkryłam nowe miejsca w Dublinie i w mojej okolicy,zdjęć porobiłyśmy pełno,ale ja wkleję jak na razie jedno,za to najfajniejsze!
Dzięki dziewczyny za to,że przez chwilę mogłam zapomnieć o codzienności.Przyjeżdżajcie jak najczęściej!!!
A teraz chwila prawdy o mnie,chcecie to macie :)
1)Jestem chorobliwie zazdrosną osobą,staram się z tym walczyć,ale mój M.ma i tak ciężkie życie ze mną
2)Nie potrafię nie wydawać pieniędzy,niestety oszczędność nie jest moją mocną stroną,tym bardziej jak widzę kolejną rzecz do mojego mieszkanka :D
3)Uwielbiam buty na wysokim obcasie!Już nie mogę się doczekać jak będę mogła znów włożyć szpilki po urodzeniu dzidziusia :)
4)Bardzo lubię coś zmieniać,przestawiać,dekorować ,aranżować,tworzyć.To jest to co tygryski lubią najbardziej :D
5)Kocham moje rodzinne miasto Wrocław,gdybym mogła nigdy bym się z niego nie wyprowadziła.Jestem lokalna patriotką.Jedną z myśli która trzyma mnie "przy życiu",jest świadomość,że kiedyś wrócę do Wrocławia
6)Jestem uzależniona od waszych blogów,potrafię codziennie na nie wchodzić i po raz kolejny oglądać wasze zdjęcia i czytać wasze posty
7)Kocham moje jeszcze nienarodzone maleństwo i mojego M.najbardziej na świecie i nic tego nie zmieni!!!
Do zabawy w zwierzenia zapraszam wszystkich,którzy mają ochotę :)

5 komentarzy:

  1. Zdjęcie rzeczywiście fajne, dobrze mieć takie zakręcone psiapsióły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzyj do mnie na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzyj do mnie, czeka Cię niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)ale fajne zdjęcie psiapsiółkowe.Z fantazją.
    Fajna również ta Twoja szczerość z zazdrością, też taka bywam, często też tak samo wydaję kasę na aranżacje te 7 prawd o Tobie jeszcze bardziej Cię mi uprzystępniło. Fajna jesteś i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamo,nawet nie wiesz ile radości sprawiłaś mi z samego rana tym komentarzem :D dziękuje Ci :*

    OdpowiedzUsuń