czwartek, 15 października 2009

...

Wstaję rano,schodzę na dół,myślę sobie: zrobię dzisiaj kilka zdjęć,pochwalę się nowymi zdobyczami,ale...
cóż tu dużo pisać,POGODA i wszystko jasne.A raczej ciemne,bo szaruga straszna za oknem :(

Nie pozostaje nic innego jak poprawić sobie humor czymś ładnym.Jakiś czas temu moja kochana Aga wysłała mi zdjęcia z Wrocławskich Jatek.

Jak to miło,że w centrum miasta można spotkać takie aranżacje i nacieszyć nimi oko :)

Pozdrawiam wszystkich znad kubka żurawionowo-malinowej herbaty.

Mam nadzieję,że się trochę rozjaśni i jakieś zdjęcia uda mi się zrobić :/

14 komentarzy:

  1. oj ta pogoda nam psikusy robi.. piękna ta aranżacja, fajnie że są takie miejsca,których jeszcze na szczęście nie zniszczył. :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław to jedno z piękniejszych miast w Polsce( nie wiem czy nie najpiekniejsze )- a takie cuda na ulicach dodatkowo podkreslają jego charakter .
    Pozdrawiam , popijając popołudniowa kawusię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a już myślałam ze te cuda masz przed domkiem:P
    ale pewnie masz piękniejsze:P
    zrobię obiad i pochwale sie
    tym, co zrobiłam:P
    buziaki dla Was:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe :) fajne to :) a pogoda szkoda nie mówić :/ leje i leje i ciemno na dworze :( a ja mam iść na pocztę brr :/
    A ja sobie popijałam herbatkę z sokiem z czarnego bzu - pychota :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te aranżacje , poprawiające nastrój ..Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. aj! jakie piękne te dekoracje! cuda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście coraz ciekawsze są nasze miasta:) Narobiłaś mi apetytu na te Twoje nowości, których nie udało Ci się sfotografować. Znając Twoje oko do wyszukiwania pieknych przedmiotów, znowu nas czymś zastrzelisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amalena,i mam nadzieję,że nikt nie zniszczy!

    Kamila,najpiękniejszy :D

    Asiorku,nie mam piękniejszych :/ żadnych nie mam!

    Daguś,chętnie wypiłabym i taką herbatkę,bo uwielbiam wszelkie owocowe,z sokami i bez.

    Nettika,zgadzam się z Tobą :)

    Elle,z Tobą też się zgadzam ;)

    Ollu,po Twoich słowach nie wiem czy pokazać to co upolowałam.Bo jak się okażą nie takie piękne?...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cierpliwie poczekam na Twoje nowości ,ale te zdjęcia z tak ciekawymi aranżacjami też cieszą oczy ,Jak niewiele potrzeba by zaprezentować towar ,super , podoba mi się .
    Jest już wieczór ,to ja się nalewką idę porozgrzewać . Miłego wieczoru .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja po przeczytaniu pierwszego zdania pomyślałam, że tak masz przed domem.....
    Czekam w takim razie z niecierpliwością na fotki sprzed Twojego domu :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie dzisiaj było słonecznie - ot taki psikus zrobiła mi pogoda podczas gdy ja wyciągnęłam zimowe botki i do pracy w nich poszłam ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pstryknęłam dzisiaj rano parę fotek,ale przez okno ,bo na samą myśl o wyjściu na zewnątrz przechodzą mnie ciarki brrrrr:(
    Cudne te dekaracje!Chyba wypatrzyłam coś dla siebie...indyka-świetny jest!
    Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie ta pogoda! tyle rzeczy mam do obfocenia ale tak ciemno, że nic nie mogę zrobić!
    Aranżacja fajna, a ja w pierwszej chwili zrozumiałam, że to u Ciebie przed domem, hehe :)

    i dziękuję za fotkę, Lenka wygląda prześlicznie!

    Ściskam Was obie bardzo mocno!!

    OdpowiedzUsuń