piątek, 11 grudnia 2009

Dalej w temacie świątecznym

Produkcja świątecznych ozdób trwa nadal,fabryka jeszcze nie zamknięta.

Ostatnimi czasy powstały dwa komplety polarkowych serduszek oraz wytworki z masy solnej,chwalę się ptaszkami bo takie wdzięczne są.


Mam jednak dylemat,jak przyozdobić kominek?Jakoś kompletnie brak mi koncepcji...Z żyrandolem nie miałam najmniejszego problemu,a tu bach,kominek mnie męczy :/
Może Wy macie jakieś pomysły?Będą wdzięczna za wszelkie propozycje.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

p.s.Coraz bliżej święta :D :D :D

20 komentarzy:

  1. Ptaszki są cudaczne!! Faktycznie jest się czym chwalić. Serduszka śliczne bardzo w klimacie. A co do kominka to najlepsze by było zdjęcie żeby coś obmyślić. Mi najbardziej podobają się girlanda zielona, oo albo może na sznurku poszyte skarpety??? świetnie by wyglądały. Jak z amerykańskich filmów :) Pamiętam jak byłam dziecko to były tam na kominkach przymocowane skarpety na prezenty :)
    Pozdrawiam świątecznie blogowiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze wzgledu ,ze masz mala dziewczynke.To ja bym tak bajkowo wymyslila. Moze jak z zaczarowanego lasu .Oczywiscie girlanda ze swialelkami .Podstawa. Do tego szyszki z lasu duze pobielone jakby zamrozone. Muchomorki czerwone i moze jelonek zagubiony .Wszystko grubo obsypac "sniegiem ", brokatem .Zeby sie blyszczalo .Dzieci uwielbiaja takie efekty....Moze jeszcze ptaszki czerwony ,srebrny i bialy . Swietnej zabawy zycze.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie będzie w święta u Ciebie :)
    Na kominku najlepiej wygląda chyba jakaś girlanda powieszona tuż pod gzymsem :) Coś na pewno wymyślisz pięknego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne:) Tez myslalam o masie solnej, ale teraz sie skusze po Twoich pieknych ptaszkach i serduszkach:)
    Wpisz w wyszukiwarke, jest mnostwo zdjec swiatecznych kominkow, chcialam wpisac tutaj adresy, ale za duzo ich by bylo:)
    Paulinko!!! Znalazlam Ciebie na NK;)hihi i... czemu tam sa takie piekne zdjecia z Toba i z Wami, a na blogu nie? Sliczni jestescie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te serduszka a ptaszki są prześliczne! Możesz napisać czym je malujesz na taki odcień bieli?
    Co do kominka to pomysły dziewczyn już mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny,dzięki za ciepłe słówka :*
    Poszukam w necie inspiracji i mam nadzieję,że wymyślę coś ciekawego,zwłaszcza dla Lenki :)

    Ptaszki malowałam najzwyklejszym lakierem do paznokci z perłowym odcieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ptaszy ny super ! A propos kominka zajrzyj tutaj na blog, to Moje guru Aiken House & Gardens.

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) hihi praca wre ;)
    Serducha są piękne i takimi możesz przyozdobić kominek - jako girlandę ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszyny faktycznie wdzięczne !! A i serducha śliczne!
    Mnie bardzo podoba się jak u Jagódki z Chaty Magoda był przystrojony kominek do sesji w gazecie!Skromnie,ślicznie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy robisz, ptaszki urocze! Kominka zazdroszczę:) mój dom jest w trakcie budowy, więc mam nadzieję, że za jakiś czas też będę stroić kominek na święta. I napewno byłby oswietlony lampkami,miałby trochę lasu (szyszki, zieleń) i obowiązkowo skarpety na prezenty:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://wichrowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mnie te ptaszki zauroczyły:) Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że juz mowiłam że ozdoby bardzo mi sie podobaja i są urocze to pochwalę raz jeszcze te cudeńka. Ptaszki z ornamencikiem mnie zauroczyły, serducha milusie a kominek pojecia nie mam jak możesz udekorować.
    Buziaki wielkie za dzisiejszą niespodziankę, która juz znalazła swoje miejsce w domku moim.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac ze produkcja ozdob w Twojej fabryce idziec calkiem niezle! Czerwoniaste serduszka sa sliczne a te ptaszki bardzo urocze. Chyba i ja bede musiala cos z ej slynnej masy solnej "ulepic" skoro z niej takie cudenka wychodza!
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Pauluś, kochana, daj na kominek girlandę z serduszek:P I jakies pojedyńcze kawałeki sosenki czy innego igliwia.

    Eh..święta...już za 12 dni:PPPPP
    pora wziąć się za konkretne przygotowanie świat. Okna i dekorki. Bo póki co smętnie u mnie;/

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze wytworkowe dekoracje,mam nadzieję że powoli udziela Ci się świąteczny nastrój?Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ptaszki Pauluniu są bajeczne, piękne, cudo ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ptaszki sa super:).
    Mozesz mi podpowiedziec, czy gdybym zamiast lakieru uzywala farby bialej, to dodaje sie ja do masy solnej odrazu, czy dopiero pozniej maluje? Kusi mnie, zeby porobic ozdoby z masy na choinke, ale niegdy wczesniej tego nie probowalam...

    U mnie w tym roku na kominku stoja tylko cztery swiece adwentowe:). Ale ladnie tez wygladaja wszelkie girlandy, kilka ciekawych skarpet itp. Milego ozdabiania!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lenko,ja maluję farbą po wyschnięciu,nigdy nie eksperymentowałam z dodawaniem farby co jeszcze miękkiej masy...mhm ciekawe co by z tego wyszło :)

    Dziewczyny,dziękuję za podpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  19. ptaszki rzeczywiście są bardzo wdzięczne! Musze powiedzieć, że mnie w ub.roku masosolne ptaszki nie do końca się udały, ponieważ zrobiłm dziurkę na wstążeczkę mniej więcej pośrodku, a środek ciężkości był bardziej z przosu (główka była cięższa niż ogon) i ptaszki koziołkowały na choince do przodu:))
    Niech Twoja fabryka świąteczna dalej działa, bo miło patrzeć na owoce działalności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paula, dzieki za odpowiedz:).

    OdpowiedzUsuń