wtorek, 11 maja 2010

Sobotnie spotkanie :)







Chciałam podziękować wspaniałej trójce którą miałam okazję poznać w sobotę,za cudowne spotkanie pełne uśmiechu i ciepła.Jestem zaszczycona Waszą obecnością i pomimo tego,że było nas tak mało to bawiłam się wspaniale.A zabawa trwała do późnej nocy :) Niestety w zmniejszonym składzie.Kasiu,jaka szkoda,że nie zostałaś :(

Dziewczyny,już wiem,to już jest pewne.Następne spotkanie we wrześniu :)
A wszyscy którzy nie byli,niech żałują ;)

Nasza piątka,od lewej ja z Lenką,Maja,Agnieszka i Kasia.


Maja z Agnieszką.


Ja z Agnieszką.


Podczas wymiany wymiankami :)

26 komentarzy:

  1. no az zazdraszczam takiego spotkania, oj ja mam cięzko się tak wyrwać :):):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko!
    Gdyby nie komunia to z całą pewnością byłabym z Wami,ale we wrześniu obecność obowiązkowa.
    Pozdrawiam,
    Basia
    (synek06)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, patrząc na te zdjęcia:) jestem jeszcze szczęśliwsza że mogłam Was dziewczynki poznać, pobyć z Wami, Lenka jest rozbrajająca:)) Wy wspaniałe, romantyczne i wrażliwe, dobrze że pierwsze koty za płoty:) we wrześniu koniecznie powtórka:) pozdrawiam Wszystkie, dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje mi tylko z zazdrością obejrzeć zdjęcia ! Myślałam ,że uda mi się dołączyć do Was z zaskoczenia ,niestety Tuśka mi się rozchorowała i nic z tego nie wyszło.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulinko mialyscie piekne spotkanie.
    Widac ze swietnie bywilyscie sie.
    Zazdroszcze tak pozytywnie tego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać po zdjeciach,że zabawa się Wam udała- bardzo fajnie, będziecie miały co wspominać:). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ,że spotkanie udane ;)
    Miło Was bliżej poznać...może i ja się na wrześniowe spotkanie załapię?

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło na Was popatrzeć. Obalone mity o szkodliwości internetu, skoro poprzez to cudo techniki powstały takie przyjaźnie.
    Zapraszam do odwiedzin u mnie na mglistysen.blogspot.com.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wam zazdroszczę.A może we wrześniu spotkanie w Warszawie?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Was zobaczyć wszystkie razem :)
    I byłyście w zajefajnym miejscu, ten półmrok...to moje klimaty :))
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech zazdrość zżera oj zżera ...

    OdpowiedzUsuń
  12. :) ale fajnieee miałyście :) że się spotkałyście :))) tylko brakuje mi podlinkowania imion, bo w sumie nie kojarzę dziewczyn :/
    Mówisz we wrześniu... pewnie będę w Norwegii wtedy :/
    Fajnie że się spotkałyście ;)
    P.S. To ja już nie wiem czy ten mój mejl do Ciebie doszedł czy nie... :/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bo spotkanie było super! i czekam z niecierpliwością, aż ogłosisz kolejne spotkanie :)

    ______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, to na pewno wspaniała sprawa tak się spotkać i dopasować do blogowego nicka - czyjąś buzię, śmiech, gesty :) Świetny pomysł! Ślę uściski, od czwartku znów zza oceanu!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja to się piszę na wrzesień. Obowiązkowo.Pozdrawiam.Petite Juliette.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że ten wrocław tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja żałuję, że nie mogłam przyjść. Bardzo chciałam Was poznać. Także cieszę się niezmiernie, że we wrześniu znowu będzie na to szansa.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. SZKODA,ZE NIE KAŻDY MÓGŁ BYĆ, ale cieszę się,że fajnie było

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie każdy mógł być :).
    Rozumiem, że osobom będącym na spotkaniu dopisało podwójne szczęście i to któraś z nich przygarnęła candy... A może to tylko ja jestem taka gapowata, że nie znalazłam tej informacji, bo dziwi mnie też, że nikogo z 68 zapisanych łasuchów nie ciekawi wynik losowania... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. A co to za piękne miejsce tego spotkania? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane,ja rozumiem,że nie każda z Was mogła być na spotkaniu.Mam nadzieję,że kiedyś to nadrobimy :)
    Miejsca w jakich byłyśmy to restauracja w teatrze lalek i pub Szajba.
    A co do candy,to losowanie nie odbyło się.Proszę nie gniewajcie się,pamiętałam o tym ale w ferworze spotkania wyleciało mi to z głowy :(Lada dzień nadrobię to i wylosuję szczęśliwca.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za spotkanie:) Fajnie było, cieszę się, że Was poznałam i juz czekam na następne:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Paulinko ja po cichu również zazdroszczę Wam spotkanka. To miło poznać osoby w realu , które zna się z wirtualnego świata tylko.
    Ech czemu tak daleko mieszkamy od siebie ...
    Moze uda się kiedys i nam spotkać.

    Pozdrawiam cieplutko

    ps chyba sposób stażystki na ominięcie blokad działa ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Aj, BYŁO, jednak, JAK FAJNIE! A ja maile pisałam i odpowiedzi nie dostałam (nie doszedł?). Żałuję, że nie mogłam się zjawić, ale wylądowaliśmy z synkiem w szpitalu :( Dziś pierwszy wieczór w domu. Nareszczcie! Pamiętajcie, proszę, o mnie we wrześniu! Tylko dlaczego we wrześniu?? Nie damy rady wczesniej? :-D
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie spotkania i poznanie się w tzw realu są zdecydowanie do pozazdroszczenia ...więc zazdroszczę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń