poniedziałek, 28 listopada 2011


 Wczorajszą pierwszą niedzielę Adwentu spędziłam poza domem z bardzo ważnego powodu.Zostałam Matką Chrzestną pewnego małego,kochanego urwiska-Boryska :) Był polski chrzest w kościele w Newbridge,pyszny obiad i smaczny tort.Posiedzenie trwało do późnej nocy.Same rozumiecie,że nie miałam kiedy adwentowego stroiku,wianka itp sklecić.



Dzisiaj się zawzięłam.Pojechałam po gałązki modrzewiu,już na tylu blogach pojawiły się kompozycje właśnie z tymi delikatnymi gałązkami w roli głównej,że u mnie nie mogło ich zabraknąć.Część wykorzystałam do Adwentowego stroika a część zamieszkała w sypialni i będzie bazą do Bożonarodzeniowych dekoracji.


Pozdrawiam poniedziałkowo-Adwentowo.


21 komentarzy:

  1. Widzisz! Fajnie, ze je znalazlas! Swietne dekoracje zrobilas, z atmosferka.
    Ja nie znajdujac na normalnej drodze modrzewia zaczelam szukac w internecie gdzie rosnie kolo mnie i tak go znalazlam! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w ten magiczny czas oczekiwania.
    pozdrawiam
    Ania

    piękny wianek - takie proste dekoracje lubię najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, prosty, delikatny. A zjęcia w całości tworzą niesamowity nastrój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórym Paulinko, tak jak Tobie wystarczy kilka minut do stworzenia niebanalnej dekoracji, a zdjęcia tylko dopełniają nastrój!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIękny stroik.Naturalny i ma swój urok. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje mamie chrzestnej:) uczucie fantastyczne, nieprawdaż?:) a stroik wyszedł przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że w Polsce nie ma tradycji wianków adwentowych :( Wiem, mogłabym go zrobić i tak - ale to nie to samo... Modrzew, białe świece, perełki - pierwsza klasa, Paula :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięny twój stroik! Taki naturalny, delikatny, inny niż wszyskie, mimo, że prosty przecież. Podoba mi sie bardzo:-) Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super adwentowy świecznik. Skromny i jednocześnie bardzo elegancki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie fajnie. Czuć święta.
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatnie ,subtelnie, nastrojowo.Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracja prosta, a jaka wdzięczna i tworzy świąteczną atmosferę. Podoba mi się szalenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szyszki w tym roku znoszę nałogowo...tych nałogów mi przybywa widzę ;))
    Ja też nie zdążyłam ze stroikiem na pierwsza niedziele, bo nie dostałam ładnych świec..ale już jest gotów..
    Radosnego oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty i piękny, takie właśnie lubię :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda:) prosto, naturalnie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulinko co tam stroik adwentowy i tak dekoracja w I niedzielę adwentu wyszła Tobie pierwsza klasa.
    Oj szkoda, że u mnie modrzew nigdzie nie rośnie, musiaabym się w busz udać to może, może... Dobrze że chociaż świerki mam przed domem wielkie w ilości 12 sztuk to zawsze jakiegos badylka urwę :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladny isuptelny stroik. Pozdrowienia dla malego Boryska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieniec urzekający w swej prostocie.
    Pozradwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Możesz zdradzić w jakim programie tak ślicznie obrabiasz swoje zdjęcia?te stonowane kolorki są super,oczu nie można oderwać dosłownie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Możesz zdradzić w jakim programie tak ślicznie obrabiasz swoje zdjęcia?te stonowane kolorki są super,oczu nie można oderwać dosłownie...

    OdpowiedzUsuń