wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki bez czerwieni i kolacji


Ale za to z biedronkami :) Dzisiaj dzień wolny,ładnie przyświeca słońce,lenie się na maksa,ha!Wącham kwiatki,popijam kawę i inspiruję się wnętrzarsko.Robię to co lubię :) I nikt mnie nie goni,i nawet ciuchy do prania mnie nie wołają,odkurzacz grzecznie czeka na uruchomienie.Pod nosem uśmiecham się oglądając "Wojnę domową" i myślę sobie co bym skubnęła z mieszkania Pawełka :)



Czy mam jakieś plany na dzisiaj,nieeeeee,specjalnego obiadu tudzież kolacji nie będzie.Może zrobię jakiś deser jak mi się zechce.Walentynki,święto zakochanych.Mhm,cały rok to święto,jeżeli się kogoś kocha i jest się kochanym.A ja kocham i jestem kochana.Więc,może jutro albo za tydzień zrobię Walentynkową kolację...


Pozdrawiam słonecznie i biedronkowo!

35 komentarzy:

  1. Jeśli walentynki to przyjemności, to Ty je właśnie świętujesz z kawką i gazetkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,takie przyjemności trzeba świętować codziennie,przynajmniej przez 15 minut tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty. :) Mam taką samą filiżankę. :) Ja też idę po gazetki. ;)Miłych Walentynek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc miłego dnia!
    Zapraszam w wolnej chwili na muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę pauliniu takiego wolnego dnia!:)
    Ja właśnie katuje w pracy:(
    I włansie tez mam przerwe na kawke,ale w nie tak dobrym biedronkowym towarzystwie:)

    Domniemuje ,ze biedronek juz niet...ale wpadłabym sie z Toba tak poleniuchowac!:)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pauluś masz rację, Walentynki powinno się obchodzić/celebrować codziennie ... i codziennie mówić o uczuciu, wykonywać małe gesty i drobne przyjemności... nie tylko 1 dzień w roku...
    miłego, wolnego dnia
    cudne fotki :))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego dnia Paula!!
    Pozdrawiam walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie samo zdanie co do Walentynek :D Piekne fotki, sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. o wlasnie tak lubie...
    pozdrawiam ciepelko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana i ja jestem takiego samego zdania. Jak się kogoś kocha to każdy dzień jest okazją do wspólnej celebracji miłości a nie tylko 14 luty. Bukiecik frezji cudny..czuję się jakby maj nadchodził wielkimi krokami.Ahh a my na 1 maja mamy powitać na świecie naszego synka. Zobaczymy może nam zrobi majową niespodziankę.
    Buziaki i delektuj się dalej swoją ciszą;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Tobie miłego i pełnego miłości dnia, miesiąc, roku i wielu, wielu lat.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się w zupełności, jak się kogoś kocha to co dzień są walentynki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pauluś,
    podpisuję się pod Twoją walentynkową opinią obiema rękami, a dokładam do tej zasady jeszcze 8 marca (co mi po szacunku okazywanym tylko jednego dnia?) i kilka innych dni, kiedy zwyczaj każe się dobrze bawić ;)
    Kochajmy siebie i się cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego leniuchowania :) te frezje mają niesamowity kolor - piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak troszkę czasu tylko dla siebie - takie nasze prywatne "osobiste" Walentynki...

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie tutaj:) inspirująco, pachnąco i jakoś tak wiosennie troszkę:) pozdrawiam Pauli

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatki cudne:) Pozdrawiam Ciebie i biedroneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za tą filiżankę dałabym się pociąć:) piękne kwiaty i święte słowa:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie dzisiejszy dzień jest ważny bo w tym dniu zatrzymujemy się i staramy spędzać ten czas razem, na co dzień nie dakjemy rady być tak ze sobą :)

    Śliczne kwiatki i miłe chwile.

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  20. to jaku nas hi hi nie kolacyjnie i nie cukierkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no i za to Cię uwielbiam :) bo ja tez tak mam, i cały rok tak mam :) kocham i jestem kochana, a dzisiaj luz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny bukiecik, tak dawno nie widziałam frezji, to chyba troszkę zapomniane kwiatki. A jak się nazywają te drugie z nimi? Bardzo mi się podobają
    Udanego wieczoru.
    Jakaś inwazja biedron gigantów u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem dokładnie tego samego zdania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki cudowny bukiet!zdjęcia jak zwykle rewelacyjne,ale Ty gorszych robić nie umiesz:)
    pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło tak celebrować chwile tylko dla siebie! :) Zazdroszczę, ja ostatnio non stop w biegu. Brakuje mi takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudną masz filiżankę :) U nas kolacja była i długie rozmowy przy winku... To fantastyczne mieć kogoś, z kim nadaje się na tych samych falach, niezmienni od kilku lat (oby tak do końca życia)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny dzien sobie przygotowalas i tak powinno byc :-) A tak na marginesie... bardzo piekna filizanka! :-) Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie jak zawsze:) gazetek wnętrzarskich u Ciebie od groma :) filiżanka na gazetce wygląda pięknie:) pozdrawiam ciepło i dużo miłości życzę

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam wysłalam maila z męża poczty bo nie mam dostepu do swojej od kilku dni, chciałam sie tylko upewnić czy wszystko doszło, bo nie mam żadnej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wysłałam maila z męża poczty bo do swojej nie mam dostepu od kilku dni, chciałam się upewnic zy wszystko doszło bo nie mam żadnej informacji...pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
  31. U Ciebie już świątecznie.Każdy spogląda za okno w poszukiwaniu wiosny. Zapraszam Cię na mojego bloga, który dopiero zaistniał,ale jesteś w nim na ulubionych.Liczę na Twoją opinię i doświadczenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak też myślę, kiedy się kogoś kocha i jest się kochanym, wszystko można pokonać, do wszystkiego dojść i podjąć każde wyzwanie :)
    własnie odkryłam, że masz też inne blogi, zatem zasiadam do oglądania i czytania!
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  33. PIĘKNE FOTKI!
    Frezje zapachniały mi :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń