wtorek, 15 stycznia 2013

Odrobina wiosny

Piękne słoneczko mamy dzisiaj na wyspie.Cudnie świeci i ogrzewa.Pomimo,że temperatura nie za wysoka,to i tak mam zamiar wybrać się na spacer i wygrzać sobie buźkę :)
Tym czasem powoli zapraszam wiosnę do siebie.W sklepach pojawiły się już tulipany w cudnych kolorach,od intensywnych czerwieni po zgaszone biele i róże.Ja postawiłam tym razem na pastele,ale następny bukiet będzie w mocniejszym kolorze.


Ponieważ wazon jest dość wysoki,a tulipanki mają krótkie łodyżki,podratowałam się perełkami,które nie tylko są dekoracyjne,ale jak widać praktyczne ;)
 Wazon jeszcze w świątecznej,gwiazdkowej szacie.Ale to już chwilka i zniknie.W domu już nic nie zostało z dekoracji świątecznych.Pożegnałam Święta,teraz witam Wiosnę a wraz z nią czekam na nowego członka rodziny.


Czy Wy też już zapraszacie w swoje progi jedną z piękniejszych pór roku? Tulipany są do tego dobrą zachętą.Same zobaczcie.



Pozdrawiam bardzo,bardzo słonecznie! I wysyłam Wam troszkę wirtualnego ciepełka.

25 komentarzy:

  1. u mnie też już są...cieszą oko :)
    Dzisiaj mam czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już na stole wprowadzają wiosenny klimacik.
    A za oknem kupa śniegu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tulipany, to zdecydowanie moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas za oknem iście zimowa aura i pochmurno bardzo do tego. Dobrze że chcociaż w domku jest cieplutko i mogę wygrzewać chore kości :)
    Jednak wiosnę jak najbardziej juz zapraszam do mojego domku.

    Świetny pomysł miałaś na wazonową dekorację tulipanów.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tulipany i wiosnę zapraszam do siebie, jak teraz patrzę przez okno to mam wiosennie słońce zielona trawa itd. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie padał dzisiaj śnieg, później troszkę słonka i tak na przemian.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, cudne tulipany. Narazie nie myślę o wiośnie. U nas śniegu mnóstwo. Ci chwilę łopatę w dłoń i do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę wiosnę....wiosną bedziemy już w czwórkę:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulus twoje zdjatko na gorze z brzuszkiem przesliczne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. och jak ładnie :)) ja póki co tylko hiacynty. ostatnio szukałam szafirków, bo mi się niebieskości zachciało, ale nigdzie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  11. brakuje mi tego słoneczka za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipany tulipanami :)), ale lampa obłędna. Zakochałam się.
    A u mnie nadal zima, twardo staram się być kompatybilna z tym, co za oknem. ;))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastelowe ładnie kontrastują z czarnym abażurem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tulipany i tylko dlatego lubie zime, ze sa, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wiosnę, a jeszcze bardziej tulipany. Zawsze u mnie stoją wiosną,a teraz to juz w ogóle sezon się na nie zaczyna. Piękna ta wiosna u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jutro polecę i również kupię tulipany, na poprawę humoru będą w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny duet: tulipany i perly...A na wiosne chyba jeszcze troche musimy poczkac, bo nam tu troche w ciagu ostatnich dni zimno sie zrobilo.

    OdpowiedzUsuń
  18. wiosna, wiosna pokaż rogi...:) cudnie u Ciebie, a ja chcę wiosnęęęę:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słońce sprawia, że czuć już wiosnę. I do tego te wszystkie pojawiające się piękne kwiaty. To sprawia, że nie doceniam tego śniegu za oknem... z nim też świat wygląda miło :)
    pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Małe namiastki wiosny! :)
    U mnie zima na całego, do wiosny chyba całe lata świetlne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tulipany...czekam aż zaczną wychodzić z ziemi :) U nas zima na całego...

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie także pochowane dekoracje świąteczne - kolory bardziej wiosenne także zaczynają gościć - choć tulipanków nie kupiłam :)
    Chyba nie miałam okazji - życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne tulipany, faktycznie czuc wiosne ;) / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak u Ciebie cudownie że aż chce się krzyczeć - Witaj wiosno!!!
    Wspaniałe początki cudownej pory roku.
    Tak trzymaj.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń