środa, 27 marca 2013

Wielkanocne last minute

Kochane, pewnie w Waszych domkach dekoracje już cieszą Wasze oczy i jajeczka goszczą w każdej aranżacji. Jednak ja dzisiaj przyszłam z czymś dla ostatniochwilowców :) Wpadły w moje ręce piękne, wiosenne serwetki papierowe, pomyślałam, że świetnie sprawdziłyby się do ozdoby styropianowych (plastikowych, papierowych itp) jajeczek. Szybko wzięłam się za robotę i tak popijając kawkę ozdobiłam moje parapetowe jajca :) Co z tego wyszło, zobaczcie same.
Dodam, że parapetówka przeszła malutką metamorfozę :) W tej wersji podoba mi się jeszcze bardziej. Jest kolorowa i żywsza. Do tego mam nadzieję, przywołuje wiosnę, bo dzisiaj mieliśmy prawdziwą, białą zimę. A dowód na to znajdziecie na jednym ze zdjęć :)

 


Poniżej parapet w nowej aranżacji.




Na drugim blogu jajeczkowa wersja Lenki :) zapraszam.

Trzeba przyznać, że ładną zimę mamy tej wiosny :) Dla potomnych zdjęcie pamiątkowe, kicajki z bałwanem. Właściwie dlaczego nie? Na śmingus dyngus, możemy zamiast wodą, śnieżnymi kulkami się okładać ;)


Kochani, dla Was-


Życzę Wam spokoju i czasu dla siebie, dla najbliższych. Wypoczywajcie i cieszcie się czasem spędzonym w rodzinnym gronie.

31 komentarzy:

  1. Śliczny parapet, życzę ci słońca za tym wiosennym oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajko piękne takie kolorowe, wiosenne, w przeciwieństwie do tego co za oknem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne dekoracje i cuuudny blog.a skad te szklane pojemniki? Pozdrawiam.izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała aranżacja parapetu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajeczka:) ja również życzę Wesołych Spokojnych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie bałwana z kitajcami zarąbiste Pauliniu:):)hihi

    U nas podobne klimaty:( brrr...

    Kura na sniegu znosi jajka ...cóz?!?!:(

    Pauliniu ...wszystkiego najlepszego ...moze w koncu rusze tyłek i sklece maila....wierze ,ze kiedys to nastapi!!:)
    ALe wiesz ,ze Was kocham ,prawda?!

    Sciskam KAJA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie to sobie wymyśliłaś!!! Piękne zestawienie kolorystyczne Ci wyszło :)
    radosnych świąt Paulinko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego Alleluja i z tymi życzeniami zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie teraz parapet jeszcze piekniej się prezentuje:) a zdjęcie z kicakami i bałwanem świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt...takich kolorowych i wesołych jak te jajka:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają i do tego jeszcze moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne "jajca" ;) lecę zobaczyć pisanki Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra opcja na ostatnią chwilę. Może się przydać ,a wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt Paulinko ! a pogoda ? no cóż jakoś mało świąteczna .. a jeszcze kilka lat temu biegałam z koszyczkiem w samej sukience ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieżle wyglada ten bałwanek z kicajkami w parze.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i piękne jajeczka! :)))
    Zdrowych, wesołych Świąt!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajca przepiękne!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorystyka jajek super - bardzo fajnie ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe powinnaś ulepić zająca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega to wszytsko wygląda :) Na mnie tez czekają styropianowe jajeczka do ozdobienia tylko jakoś nie mam jescze łądnych serwetek :c

    Pozdrawiam,

    za-bialymi-drzwiami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.

    Ila

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje pisanki się robią, ciasta upieczone, zając ze śniegu ulepiony :))
    Życzę pogodnych i radosnych Świąt!
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie sądziłam, ze kiedykolwiek komukolwiek to powiem- napiszę, ale zakochałam się w Twoim parapecie:D śliczne pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Paulino, zdjęcie z bałwankiem ukazuje tegoroczną , aurę w pełnej kracie ;)
    Wesołych Świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey dear, I really like this post! Your blog is awesome <333
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń