wtorek, 13 lipca 2010

13go pod 13ką

Na wstępie chciałabym podziękować za wszystkie wpisy pod ostatnim,urodzinowym postem.Wasze słowa i życzenia sprawiły nam wiele radości :) Dziękujemy.

Wracając do 13ki,jakoś nigdy nie miałam styczności z tą liczbą,aż do teraz,kiedy to pod tym właśnie numerkiem zamieszkaliśmy.Na szczęście 13 okazała się dla nas łaskawa i nie przyniosła pecha.Przeprowadzka odbyła się szybko i sprawnie,domek spełnia nasze oczekiwania,jest już prawie urządzony.Prawie,ponieważ brakuje kilku detali takich jak zasłony w pokoju Lenki czy dywanik u nas w sypialni.Jednak mogę powiedzieć,że na stan dzisiejszy jestem zadowolona z efektu.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam naszą sypialnię.

Jest to dla mnie najważniejsze pomieszczenie w całym domu,to tutaj wypoczywam,czytam,czy buszuję po internecie,To tutaj odbywają się mizianka i gilgotki z Lenką,czasami wspólne drzemki.Tutaj podjadam razem z M.w łóżku oglądając jakiś film na płycie.W sypialni otaczam się ulubionymi przedmiotami.

Ostatnio do tych ulubionych dołączyła wyjątkowa Dama w bieli.Mam nadzieję,że będzie czuwała nad nami.



Lampa to też nowy nabytek,spodobała mi się od pierwszego wejrzenia,cena trochę mniej.Ale już chyba wspominałam,że w moim ulubionym sklepie jest 20% przecena,więc M.dał się namówić na zakup ;)

Komoda,to ta sama co stała w poprzednim pokoju Lenki.Była pomalowana dwiema warstwami farby,białej i beżowej.Zakasałam rękawy,pożyczyłam szlifierkę i w dwa dni oskubałam ją z farb i pobejcowałam białą,ikeowską bejcą.Z efektu jestem zadowolona,Komoda nie jest idealna,wiem,ale nam podoba się taka jaka jest i myślę,że fajnie wkomponowała się we wnękę w pokoju.

Ach,ten pokój,nieustawny że hej.Najlepsza opcja dla łóżka to właśnie "Wciśnięcie" w wykusz.Wykusz sam w sobie świetna sprawa,dużo światła(no chyba,że leje tak jak dzisiaj :/) trochę zieleni wpadającej do pokoju.Mam nadzieję,że zimą,okna sprawdzą się i nie będą przepuszczać zimna...
Ok,koniec pisania zapraszam do oglądania zdjęć.

Było tak:



Jest tak:






29 komentarzy:

  1. Witaj, przed chwilą napisałam do Ciebie pod poprzednim postem czy już się uporałaś z przeprowadzką, a tu nowy post właśnie w tej sprawie:) ale przyjemnie tą sypialnię zmieniłaś! bardzo mi się podoba:) na pewno będzie Wam się dobrze mieszkać! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez sie zastanawialam jak daleko jestes i czekalam na nowe posty. Cesze sie, ze wszystko sprawnie poszlo. Sypialnia wyglada pieknie i tylko sie nia chwalic, wyglada na dosyc maly pokoj i juz tylko moge sobie wyobrazic ile pracy wymagalo by ustawic lozko. Jesli za lozkiem nie ma grzejnika to postaw cos tak dla feng shui. Oj u Ciebie tez leje? A bloggerki narzekaja na upal no.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinko - 13ka to moja ulubiona liczba. W tym dniu bralam na pzrekór wszystkiemu ślub. Wogole lubię do tego 11, 17 i 21. Mam nadzieję, że Tobie tez ta liczba przyniesie wiele szczęścia.
    NOwa sypialnia bardzo mi sie podoba - jasna i inna niż poprzednia. Metemarfoza komody śietna. Wygląda na taką iście skandynawską - i nawet przedmioty, które juz widzialam u Ciebie nabrały innego- nowego wyrazu.
    A o lampie to nie wspomne jak zazdroszczę

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze miejsce, bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, klimatyczna sypialnia :) nie dziwne że dobrze sie w niej czujesz i spędzasz tu dużo czasu :)
    Komoda też super :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulino! Gratuluję bezbolesnej przeprowadzki :) Tobie było na pewno łatwiej, bo miałaś już zamysł co do urządzenia! ;)) Pięknie się prezentuje sypialenka. Jak zaczarowana! :))
    Komódka rewelacyjna, taka romantyczna, ale jak wspomniała Mili w skandynawskim stylu.
    Masz dryg Dziewczyno do urządzania!

    Pozdrawiam i życzę tylko cudownych snów w takiej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się zaczyna. Powodzenia. Nie wierzę w magię liczb, ale w to, że "stanie mi się to czego oczekuję", trzeba więc chcieć i marzyć (rozsądnie) i sie spełni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wiesz co myśle, i co życzę tej sypialni:))a 13 jest liczbą zaczarowaną:) pozdrawiam Was! Ps. świetna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!!!
    Cudną, klimatyczną sypialnie stworzyłaś :o)
    Magia w Twoich rękach i wyobraźni!!!
    Pozdrawiam Cię srdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej slonko.Wszystko wyszlo ci bosko-ta komoda ,lampka,wogole stworzylas nastrojowy i baaardzo przytulasny pokoik.Czesto wlasnie detale tworza klimat a nie samo pomieszczenie.Tobie udalo sie stworzyc cos wyjatkowego,wiec zycze przemilych gilgotek z Lenka:-) .Pogadamy na gg,tymczasem pedze do lozka.Buziaki dla Lenusi i ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne przeobrażenie- w takiej sypialni ( choć białej )gwarantowane kolorowe sny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimacik już się robi, mieszkanko jakie by nie było, wyczarujesz z niego cudo:)
    A 13 niech będzie dla WAS szczęśliwa, a Maciek uległy w sprawach zakupowych:P

    Pozdrawiam w ten piekielny upał z cieknącym nosem i mega kaszlem;/

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Sypialnia prezentuje się tak świeżo i przytulnie ( to chyba zasługa lamp)czekam na dalsza prezentacje nowego lokum i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przytulnie się zrobiło!
    Od razu widać że miło sie tam wypoczywa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ... cudna lampa na komodzie i świeczniki na parapecie :) Życzę Wam, aby dobre domowe duszki i ta piękna "biała dama" czuwała nad Wami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję udanej przeprowadzki i pięknej aranżacji sypialni :)
    wydaje się bardzo przytulna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zycze Wam wszystkiego dobrego na nowam miejscu.
    Sypialnia jest naprawde urocza, ja uwielbiam takie klimaty.
    Komoda swietna i zawartosc na niej tez piekna.
    Sloneczne buziaczki sle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną masz sypialnię! I jeszcze piękną ramkę wypatrzyłam:) Niech się dobrze mieszka!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. No ślicznie masz!!
    Ciesze się, ze już sie urządziliście :) A jak ten kolor kanap? :))

    Adres, kotek, adres!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pi3ekne będziecie mieć sny w takiej sypialni.Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. SYPIALNIA PO METOMORFOZIE BEZ POROWNANIA ...MYSLE ZE I TY JESTES ZADOWOLONA I SZCZESLIWA Z EFEKTU KONCOWEGO....BARDZO LADNIE I TAK JASNO...
    POZDRAWIAM PATI I ZAPRASZAM ROWNIERZ DO MNIE..

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam:) Życzę Wam, by ta 13-stka była Waszą najwspanialszą liczbą, która przyniesie Wam tylko piękne chwile:)
    Sypialnia jest naprawdę ładna, bardzo dobrze czuję się w takich jasnych wnętrzach. Bardzo podoba mi się ta metamorfoza:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :)
    Cieszę się, ze pomału się urządzasz ;) sypialnia wyszła uroczo ;) choć nie wszystkie ściany pokazałaś - a ja ciekawska jestem ;) wiadomo z czasem wszystko urządzicie :)
    Pisałam Ci mejl odnośnie dużych zdjęć, dostałas?
    Pozdrawiam z zimnej Norwegii ;) wyjeżdżałam z gorącej Polski 37'C a przyjechałam tam gdzie 13'C na dworzu ;) a w myślach pukałam się w czoło jak mąż mi mówił: Weź kurtkę, dobrze, ze wziełam :)
    Ale + jest taki, ze dochodzi 22.00 a na zewnątrz jest tak widno jak w Polsce o 18.00 ;) i spać się nie chce ;)
    Buziaki, urządzaj się i pokazuj ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ehh - pięknie to urządziłaś!! masz rękę i oko :) powinnaś z nich zrobić szerszy użytek :D

    ________
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak ładnie oswoiłaś ten pokoik! Jest cieplutko i przytulnie. Niezwykłe, jak miejsce się zmienia pod wpływem firanek, lampy, lusterka, no i oczywiście przemienionej komody :) Niech się Wam pięknie mieszka w nowym miejscu! 13ego urodził się mój brat, miałam wtedy lat 11 i spełniło się moje największe marzenie! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo stylowa delikatna sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję pomysłu na sypialnię ! Ja jestem w trakcie remontu i pomysłów zaczyna mi brakować. pozdrawiam z zakurzonej pyłem gipsówki sypialni. ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Paula ,jest pięknie! Bardzo przytulna sypialnia!
    Komoda świetna!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam.Przypadkowo trafiłam na ten blog.Nie ukrywam,ze bardzo mi się podoba.Jest przede wszystkim miły dla oka, a i dla ducha tez coś się znajdzie.Nie dawno kupiłam mebel stary z jasnego drewna.Chciałabym go wybielić ,żeby wyglądał bardziej rustykalnie.Na zdjęciach widziałam komodę i lampę zrobioną w takim stylu.Czy takie już kupiliście ,czy zrobiliście sami?(może czegoś nie doczytałam:))Jeśli mogłabym prosić o jakiś instruktarz -jak to się robi -byłabym bardzo wdzięczna.Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń